Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Produkt kategori vises ikke i nettbutikken.

Mer
15/01/2010 13:48 #3885 av Rune Rasmussen
Talion skrev:

Nei, den ligger med samme språk id som resten, har bare et språk og alle står med id 1.


Hvor har du kikket? Tabeller og felter?

Etter en normal installasjon vil som oftest norsk ha ID 2

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
15/01/2010 14:22 #3886 av Rolf-Martin Halvorsen
Nå har ikke jeg noen normal intstalasjon, for feeden jeg oppdaterte med legge kun inn i engelsk, så om den sto på engelsk så er butikken full av varer, og når jeg byttet til norsk via sideboksen, var butikken tom...

Så gikk bare inn i admin og byttet om så den engelske henter de norske pråkfilene. å dermed er norsk id 1 og engelsk er borte.

Men får kikke mere rundt i databasen å se hva jeg kan finne ut av..

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
15/01/2010 14:37 #3887 av Rune Rasmussen
Så fint at du gir alle relevante opplysninger med det samme, slik at folk lettere kan hjelpe deg da ... øh ... ;)

Hørtes uansett ikke ut som noen smart måte å gjøre dette på, spørs om det ikke er lettere å begynne på nytt nå - med en ren Zen Cart database hvor du ikke har hatt demodata eller noe installert.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
15/01/2010 15:16 #3888 av Rolf-Martin Halvorsen
Nå er vel dette strengt tatt ikke relevant, da butikken var satt opp på engelsk først, og den kategorien fortsatt ikke var der, så at jeg byttet til norsk har jo ingen ting med problemet å gjøre.

Og hvorfor er dette ikke noen smart måte å gjøre det på? Har ikke hatt et eneste problem som følge av språkbytte, det meste har faktisk blitt mye enklere, siden det bare er et språk å forholde seg til.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
15/01/2010 16:38 #3889 av Rune Rasmussen
Ser og høres jo ut som du har veldig mye problemer ifølge det du har opplyst så langt, men du vet vel best selv. :)

Hva som var der og ikke var der osv. er det også bare du som vet, så lenge du bare gir del-informasjoner/bruddstykker. Det jeg henviste til er forøvrig måten du har "byttet" språk på.

Uansett: www.zen-cart.no/forum/2-generelle-sporsm...utikken?limit=6#3884

Ha en fin helg.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo