For diskusjon av oversettelser, feilmeldinger og forbedringforslag.

Nye produkter for ???

Mer
02/11/2007 11:39 #1358 av Rune Rasmussen
stian69 skrev:

Rune, feil i den norske oversettelsen bør vi vel rette til deg, og heller ta selve programmeringsdelen mot ZC sentralt.


Ja det er akkurat det jeg mener. :)

Når det gjelder feilmeldinger kan man ikke forvente at jeg skal overvåke dette forumet for å finne de, og de bør derfor sendes inn ref. dokumentasjonen - eller per PM. De bør også henvise til hvilken side de finnes på, slik at jeg kan åpne riktig språkfil direkte uten å måtte søke i alle.

Nå hadde det sikkert hjulpet på om systemene og forumet her på siden ble oppdatert, slik at e-postvarsling m.m. virket bedre - det hadde gjort det lettere å overvåke her også. Og at skrivefeil på siden her blir rettet med oppdaterte versjoner av språkfiler for Joomla! og forum, noe som ikke er mitt bord ettersom jeg ikke er involvert i driften av denne siden. ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
02/11/2007 13:14 #1360 av Rune Christensen
Ja beklager at jeg ikke har fått oppgradert denne siden.

Jeg er helt nedsylta i jobb for tiden, men jobber med planer om å få annsatt en person, evt. lage et sammarbeide med noen. Har mer jobb en jeg klarer å gjøre for tiden så jeg må finne en løsning.



Er ikke så veldig mye traffikk her nei, ca 40 unike om dagen.
Men siden er nr. 1 i Google ved søk på Zen-cart :)
Tjener faktisk rundt 3-400 i månden på Google adsence på en annen side jeg har med ca samme treff.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
02/11/2007 16:36 #1367 av Rune Christensen
Har sjekket denn Nye Produkter funksonen og den viser ikke Nye produker i November selv om man har stilt Nye produkter til en månde i admin. Den viser nye produkter siste 30 dager, Så den vil fortelle kunder at produkter som var nye i Oktober er nye i November.


Skal ta å melde feilen til zen-var.com men er vertfall en type feil.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
01/12/2007 00:30 #1445 av Rune Rasmussen
koolaid skrev:

Den viser nye produkter siste 30 dager, Så den vil fortelle kunder at produkter som var nye i Oktober er nye i November.


Det var rart, for på en side jeg testet stemte det bra - men mulig det var en tilfeldighet. Eller at tiden er feil på en av serverne.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Fredrik Sjølie
  • Besøkende
  • Besøkende
17/12/2007 18:11 #1506 av Fredrik Sjølie
Besvart av Fredrik Sjølie i emne Sv:Nye produkter for ???
Rune skrev:

For å endre konfigurasjonen for hva som vises som nye se under 'Konfigurasjon -> Maksimumverdier -> Nye produkter - Begrenset til...'
Sett til 1 for å bare vise gjeldende måned, noe den forsåvidt burde stått på som standard med tanke på teksten - men men ... :)


Av en eller annen grunn er deler av admin enda på engelsk hos meg. Men so be it, spiller liten rolle. Men jeg finner ikke ut hvor jeg skal endre denne verdien.. Fant bare ut hvordan endre antall produkter som vises. Prøvde å endre alle de andre som har med New Products å gjøre, men viser fortsatt de gamle produktene som nye.

Mvh
Fredrik

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
08/01/2008 21:28 - 08/01/2008 21:30 #1558 av Rune Rasmussen
Da har jeg lagt inn en endring i kommende pakke som vil glede mange, i alle fall trådstarter. ;)

Har lagt inn en spørring i språkfilen som sjekker instillingen og bruker språkstreng etter dette.

Alle = 'Et utvalg av alle våre produkter'
Gjeldende måned = 'Nye produkter i %s'
Alle andre valg = 'Et utvalg av våre nyeste produkter'

Gjennstår riktignok litt mer testing, men det ser ut til å virke bra så langt.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo