For diskusjon av oversettelser, feilmeldinger og forbedringforslag.

Nye produkter for ???

Mer
01/11/2007 15:22 #1350 av Dag Worren
Jeg for min del har ikke dårlig samvittighet angående donasjoner. Men jeg ser ikke problemet. Vi må jo tilpasse språket på samme måte som vi velger moduler o.l. For det er det som din nettbutikk. :P
Mvh
Dag

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Stian Nilsen
  • Besøkende
  • Besøkende
01/11/2007 16:12 #1352 av Stian Nilsen
Besvart av Stian Nilsen i emne Sv:Nye produkter for ???
Det er jeg helt enig i.
Når man skal ha en butikk har man 2 valg.
1. Bruke mye penger (Få et profesjonellt firma til å sette opp)
2. Bruke mye tid (Tilpasse en opensource løsning)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
01/11/2007 18:35 #1354 av Rune Christensen
Man har et valg til når man skal ha seg nettbutikk.
Man kan leie et frima som sette opp og tilpasser en OpenSource løsning, Blir en mellomting av av de alternativ 1 or 2.

Er jo det flere her driver med :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
01/11/2007 18:36 #1355 av Rune Christensen
Personlig doner jeg lite da jeg somregel ikke har penger på Paypal som ofte kreves for donenere. Har nok dette tilfelles med mange av norske brukere.

Men på en annen side kan jeg ordre litt Sponsor midler som kan gå til slikt, men det kreves at vi er villig til å organisere oss noe.

Evt. kan vi ha litt Google Adsence reklame her på siden som også gå til slikt. Bare har kan vi nok tjene noen hundrelapper i månden.

Kan ellers stille med noen hundrelapper i månden selv også. Orker bare ikke å begynne bruke Paypal for å få det til.


Blir litt avsporing dette men...

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
01/11/2007 20:33 #1356 av Rune Rasmussen
Jeg fortsetter på avsporingen da:

Man kan bruke kort, både med og uten PayPal-konto, i PayPal-betalingsløsningen. I tillegg til at den støtter norske kroner. ;)

Andre måter å bidra til er å la lenker til opphav få stå i fred, og kanskje best av alt - bidra med feilraportering og forbedring av utgivelsene.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Stian Nilsen
  • Besøkende
  • Besøkende
02/11/2007 00:40 #1357 av Stian Nilsen
Besvart av Stian Nilsen i emne Sv:Nye produkter for ???
... Og dersom saken var at vi skulle reise litt penger, så kan jo vi som driver butikk betale litt for litt ordentlig reklame her inne f.eks?
Ikke at siden er så godt besøkt at det er så mye å hente men...

Rune, feil i den norske oversettelsen bør vi vel rette til deg, og heller ta selve programmeringsdelen mot ZC sentralt.

Her er en liten tastefeil:
Advarsel...
Merk: Deaktivering av en kategori vil deaktivere alle produkter i denne kategorien. Lenkede produketr i denne kategorien som er delt med andre kategorier vil også bli deaktivert.


Endre kategoristatus til: Av

Endre alle produktstatuser til: Av

Jeg har rettet det i min versjon, men i og med at dette er i admin, så er det jo ikke så farlig.

[edit]Så faktisk at det er en skriveleif på denne siden også.
Kryss her om du ønsker å bli varlset når det kommer et svar i denne tråden<br><br>Melding redigert av: stian69, den: 02.11.2007 00:44

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo