Spørsmål rundt frakt og levering

Ny Zen Cart fraktmodul for Bring&Posten produkter

Mer
07/04/2009 20:08 #3217 av Arne Unneland
Bra jobba Rune - kjempebra! :cheer:

Har en ting på lista som jeg tenkte å få gjort fremover - det er å få på en failover på Servicepakke. Dvs. om man ikke får kontakt med fraktguiden så skal man tilby servicepakke til X antall kroner (kan settes opp i admin om man ønsker dette).

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
17/03/2010 20:22 #4025 av Ingrid Jeanette Flåterud
Hvordan står det til med denne failoveren nå? Jeg trenger den, får stadig mailer fra kunder om at det ikke er mulig å bestille...

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
18/03/2010 19:06 #4033 av Rune Rasmussen
Om man venter på nye funksjoner eller annet har man alltid den muligheten at man kan trå til litt selv, og eller få noen til å utvikle funksjonaliteten man behøver mot betaling - om det haster.

Kildekoden er åpen og fritt tilgjengelig for de som behøver og vil forbedre, det er ingen grunn å mase på frivillige som bidrar der de kan, når de kan. ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
18/03/2010 19:37 #4034 av Ingrid Jeanette Flåterud
Du, nå må du slutte.... Han SA jo at han hadde det på lista si for 11 mnd siden, da må det være lov å spørre om hvordan det går?

Begynner å mistenke at du satt opp hele dette forumet for å tjene penger på egne løsninger jeg nå.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
18/03/2010 20:01 #4035 av Rune Rasmussen
Og det sier du etter alt du har fått gratis fra meg og andre, takk skal du f... meg ha.

Man skal ha det i bakhodet neste gang man tenker enn så dum tanke som å jobbe videre med denne modulen, for å gi deg forbedringene gratis, resten av livet vårt. ;)

Spørre ja vel, men dette er jo ikke annet enn å mase om du tenker deg litt om. Og du har forresten sikkert satt opp butikken av idealistiske grunner, uten mål om å tjene på den selv. :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
18/03/2010 20:02 #4036 av Arne Unneland
Tja, har dessverre ikke fått gjort noe med dette.

Fraktguiden har grunnlagsdata som kan brukes - så her det fritt frem for en frivillig sjel eller en nettbutikk til å betale noen for å lage denne funksjonaliteten.

Det finnes jo alterantiver. F.eks. å ta en fast pris om nettverket til Fraktguiden er nede. Dette er en enklere implementasjon.

Dog, det høres merkelig ut med at du ofte har problemer. Fraktguiden blir nå brukt av flere store aktører i bransjen og har 4-500.000 oppslag i uken. Har du noe informasjon om når du opplever problemer, hva som skjer, får du tak i en feilmelding - er det nettverket eller feilmelding. Kan det være vekt som mangler? etc...


Arne

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo