Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.

Klarna checkout

Mer
14/02/2014 19:10 #5656 av Einar Solheim
Ingen som har tenkt å ta i bruk Klarna Checkout? Jeg tok kontakt med dem med håp om at de ville utvikle en standart ZC modul, men de mente at interessen for det var liten slik at det var ikke prioritert.

Mvh,
Einar

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
14/02/2014 22:09 #5657 av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Klarna checkout
Interessen er liten for det meste her, når man må betale for det. Slik er det bare.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
22/11/2014 09:56 #5668 av Svein Sønju
Besvart av Svein Sønju i emne Klarna checkout
Ble kontaktet av Klarna i dag som tilbyr integrasjon mot versjon 1.5 og nyere.
Vi bruker i dag kun PayPal, forskudd og oppkrav, men vurdere sterkt Klarna sin løsning. I den inngår det utenom faktura og mulighet for å betale med Visa/master. De fremhever også en meget enkel handlekurv, hvor kunde som er registrert i Klarna fra før (1,4mill i norge) kun trenger å oppgi epost adresse for å registrere seg og bekrefte handelen.
Er det noen som har erfaring med denne løsningen ?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
22/11/2014 10:16 #5669 av Einar Solheim
Besvart av Einar Solheim i emne Klarna checkout
Jeg kunne veldig godt tenkt meg å ta i bruk Klarna checkout. Har flere ganger brukt det som kunde. Desverre har jeg begrenset programeringskunnskaper og har sponset den lille butikken vår i flere år med privatøkonomien, slik at jeg har ikke hatt mulighet til å invistere i implementering av Klarna Checkout. Men har de nå fått på plass en løsning som er lett å implementere (standardisert ZC løsning), så skal jeg absolutt være med på å implementere den :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
22/11/2014 10:30 #5670 av Svein Sønju
Besvart av Svein Sønju i emne Klarna checkout
De skulle ha 6499,- for integrasjon + 799,- mnd + 2,95%

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
22/11/2014 10:41 #5671 av Einar Solheim
Besvart av Einar Solheim i emne Klarna checkout
Akkurat ja...
2,95% er ikke så skremmende høyt i forhold til gebyrene hos PayPal/Dibs. 799 pr mnd var litt drøyt, men det skal vel erstatte det som noen betaler i dag månedlig til bl.a. Klarna og Dibs (det skal altså dekke kostnadene både for kortinnløser og fakturaleverandør). Det var unødvendig mye synes jeg. 499 hadde kanskje vært greit. 6499 er vel det som skremmer meg fra løsningen. De har da tenkt seg å bruke 5-10 timer pr. integrasjon ser det ut for.

Min konklusjon er at dette vil være greit for de litt større nettbutikkene som har en grei omsetning og vil ha en "all-in-one" enkel løsning for sluttbrukeren. For oss små som kanskje klarer å runde 20 ordrer i måneden vil dette være helt uaktuelt.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo