Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Endre kundenummer
- Apollo2008
- Emneforfatter
- Besøkende
29/10/2008 23:31 #2537
av Apollo2008
Endre kundenummer opprettet av Apollo2008
Heisann.
Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg endrer kundenummer?
Å begynne på kundenr 1 er ikke helt aktuelt.
Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg endrer kundenummer?
Å begynne på kundenr 1 er ikke helt aktuelt.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
30/10/2008 01:03 #2541
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Endre kundenummer
Verktøy -> Butikkvedlikehold
Tips! Gjør deg kjent med din Zen Cart før du åpner.
Tips! Gjør deg kjent med din Zen Cart før du åpner.
- Tor Andre Vikki
- Besøkende
30/10/2008 02:00 #2543
av Tor Andre Vikki
Besvart av Tor Andre Vikki i emne Sv:Endre kundenummer
ser bare endring av ordre nr her jeg, er jeg blind?
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
30/10/2008 02:10 #2544
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Endre kundenummer
Beklager, sent på kvelden. Kundenummer ble til ordrenummer på veien fra skjermen og inn i barken.
For å endre kundenummer må man først opprette en kunde, deretter må man inn i databasen for å endre dette til et høyere nummer - neste vil da bruke ledig nummer etter dette.
For å endre kundenummer må man først opprette en kunde, deretter må man inn i databasen for å endre dette til et høyere nummer - neste vil da bruke ledig nummer etter dette.
- Apollo2008
- Emneforfatter
- Besøkende
30/10/2008 09:19 #2545
av Apollo2008
Besvart av Apollo2008 i emne Sv:Endre kundenummer
Hei og takk for svar.
Men akkurat det visste jeg egentlig.
Det jeg derimot ikke vet, det er hvor i databasen jeg finner dette.
Lurer også på om det er mulig å fjerne varselet om at varen er utsolgt/ikke på lager?
Jeg har varer som er raske for meg å betille hos leverandør, og vil at kundene mine skal kunne bestille selv om jeg ikke har de på lager her. Kunden trenger heller ikke å vite hvor mange jeg har på lager. I hvertfall ikke dersom det ikke er mulig å skrive annet enn direkte tall. Altså, ville skrevet: på lager: 10+, men dette endres til å bli bare 10.
Men akkurat det visste jeg egentlig.
Det jeg derimot ikke vet, det er hvor i databasen jeg finner dette.
Lurer også på om det er mulig å fjerne varselet om at varen er utsolgt/ikke på lager?
Jeg har varer som er raske for meg å betille hos leverandør, og vil at kundene mine skal kunne bestille selv om jeg ikke har de på lager her. Kunden trenger heller ikke å vite hvor mange jeg har på lager. I hvertfall ikke dersom det ikke er mulig å skrive annet enn direkte tall. Altså, ville skrevet: på lager: 10+, men dette endres til å bli bare 10.
- Tor Andre Vikki
- Besøkende
30/10/2008 12:59 #2546
av Tor Andre Vikki
Besvart av Tor Andre Vikki i emne Sv:Endre kundenummer
fjerne utsolgt, admin - konfigurasjon - stock, mener å huske alternativene for antall på lager finnes i admin - produkter - produkttyper - general - sette show quantity in stock til 0
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.