Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
EV SSL
- Stian Nilsen
- Emneforfatter
- Besøkende
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
19/01/2007 15:22 #886
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:EV SSL
For de som ikke vet hva det er snakk om:
www.cabforum.org/
På den andre siden er det neppe noen hast med å bruke penger på dette ettersom få vet hva det er snakk om, og siden det ennå bare er IE7 som støtter EV SSL.
Og i tillegg er det også få som bruker IE 7 ennå, og jeg håper det forblir slik - lenge leve Firefox.. :whistle:
www.cabforum.org/
På den andre siden er det neppe noen hast med å bruke penger på dette ettersom få vet hva det er snakk om, og siden det ennå bare er IE7 som støtter EV SSL.
Og i tillegg er det også få som bruker IE 7 ennå, og jeg håper det forblir slik - lenge leve Firefox.. :whistle:
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Stian Nilsen
- Emneforfatter
- Besøkende
- Rune Rasmussen
- Administrator
19/01/2007 21:39 #888
av Rune Rasmussen
Ok, i så fall har jeg gått glipp av noe - har du noe info som bekrefter dette?
Kan ikke se at hverken Opera eller Mozilla skriver noe om det, i alle fall ikke noe lettfunnet og tydelig, og det synes jeg er rart. Ei heller nevnes det på siden lenket til ovenfor, og jeg har heller ikke lyktes med å finne andre som nevner annet enn IE 7.
Men om du absolutt vil bruke penger på dette kan jeg anbefale Comodo: www.instantssl.com/ssl-certificate-produ...-certificate-ev.html
Kan ikke se at hverken Opera eller Mozilla skriver noe om det, i alle fall ikke noe lettfunnet og tydelig, og det synes jeg er rart. Ei heller nevnes det på siden lenket til ovenfor, og jeg har heller ikke lyktes med å finne andre som nevner annet enn IE 7.
Men om du absolutt vil bruke penger på dette kan jeg anbefale Comodo: www.instantssl.com/ssl-certificate-produ...-certificate-ev.html
- Rune Rasmussen
- Administrator
19/01/2007 21:39 #889
av Rune Rasmussen
Bugg.. dobbelposting.. kan slettes av admin..<br><br>Melding redigert av: Rune, den: 20.01.2007 11:09
- Stian Nilsen
- Emneforfatter
- Besøkende
20/01/2007 11:26 #890
av Stian Nilsen
Besvart av Stian Nilsen i emne Sv:EV SSL
Riktignok er det bare fra VG
Og hentet fra Comodo:
Melding redigert av: stian69, den: 20.01.2007 12:33<br><br>Melding redigert av: stian69, den: 20.01.2007 12:34
Og hentet fra Comodo:
The new certificates are called EV (Extended Validation) SSL certificates, and most new forthcoming Browser
releases including Microsoft IE 7 and Firefox, will provide consumers with this new color-coded user interface.
Melding redigert av: stian69, den: 20.01.2007 12:33<br><br>Melding redigert av: stian69, den: 20.01.2007 12:34
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.