Overgang fra osCommerce til Zencart

Mer
27/05/2011 18:21 #5032 av Ola Rolstad
Har en fint fungerende osCommerce 2.2 butikk, men vil nå gå over til Zencart. Har forstått at dette er en bedre, sikrere og ikke minst vedlikeholdt løsning. Finnes det mulighet for å få med oss "hele butikken" inn i dette systemet? Har sett gjennom forumet, men finner ikke noe om dette

Hilsen Verktøybutikken.no

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
27/05/2011 19:26 #5033 av Rune Rasmussen

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
31/10/2012 15:15 #5504 av Espen Braathen
Heisann. Jeg er fersk i dette gamet, så fersk at jeg måtte få noen til innstallere nettbutikken for meg, men nå ønsker jeg litt hjelp. Har lastet ned fila (scriptet) som skal gjøre at jeg kan føre over databasen fra OSC til ZenCart, men resten skjønte jeg ikke.

Kan noen hjelpe meg med å fortelel meg hvor jeg skal laste ned det scriptet til, og hvordan jeg går frem? Skritt for skritt helst. :-)

Håper dere kan hjelpe meg :-)


Fersking

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
31/10/2012 16:36 #5507 av Rune Rasmussen
Dersom du tar deg bryet med å laste ned og åpne den pakken, for så å lese dokumentasjon og instrukser i den, burde du også være i stand til å løse dette greit. Ellers må du nok ta kontakt med hjelperen din igjen, for mer steg for steg enn det som står der får du ikke ...

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
31/10/2012 17:18 #5509 av Espen Braathen
Har lastet ned og åpnet både fila readme, så php fila config, men ble ikke klokere.
Aner ikke hva OSC databsen heter, og jeg har ikke mindre enn 3 eller 4 cataloger fra osc. Siste er forøvrig angrepet av hackere, som er grunnen til bytte fra OSC (ikke lengre tillatt på domeneshop), og til ZenCart.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
31/10/2012 20:51 #5513 av Rune Rasmussen

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo