- Mottatte takk 0
Spørsmåler rundt bruk av administratorsystemet, konfigurasjoner m.m.
Flere varianter med ulik pris
- Eirik H. Urke
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
13/01/2010 13:33 #3877
av Eirik H. Urke
Flere varianter med ulik pris opprettet av Eirik H. Urke
Hei folk, jeg er ny med Zen Cart og i forumet.
Skal selge produkter som hver finnes i flere størrelser og kvaliteter, der hver variant har ulik pris.
Altså:
Produkt A
- liten kr 10
- medium kr 20
- stor kr 30
Stort sett alle produkter selges i flere varianter, men selve valgene kan variere.
Jeg antar dette settes opp som "variantgrupper" og "variantverdier", men sliter med å se logikken i oppsettet. Kan noen forklare enkelt hvordan det funker og hva jeg skal gjøre?
Skal selge produkter som hver finnes i flere størrelser og kvaliteter, der hver variant har ulik pris.
Altså:
Produkt A
- liten kr 10
- medium kr 20
- stor kr 30
Stort sett alle produkter selges i flere varianter, men selve valgene kan variere.
Jeg antar dette settes opp som "variantgrupper" og "variantverdier", men sliter med å se logikken i oppsettet. Kan noen forklare enkelt hvordan det funker og hva jeg skal gjøre?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
13/01/2010 15:48 #3878
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Flere varianter med ulik pris
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.