- Mottatte takk 0
Spørsmåler rundt bruk av administratorsystemet, konfigurasjoner m.m.
Hvordan sette opp varianter / attributter (Bundle produkter)
- Rune Martinussen
- Emneforfatter
- Juniorbruker
Less
Mer
22/03/2010 07:33 #4048
av Rune Martinussen
Jeg er på jakt etter en modul som "tvinger" kunden til å velge et produkt i tillegg til det valgte.
F.eks: kjøper til en telefon, må du du velge et abonnement.
Jeg har søkt i modulene på zen-cart.com, men det nærmeste jeg har funnet er "better together" som gir kunden rabatt ved kjøp av tilleggsprodukter.
Noen som vet?
F.eks: kjøper til en telefon, må du du velge et abonnement.
Jeg har søkt i modulene på zen-cart.com, men det nærmeste jeg har funnet er "better together" som gir kunden rabatt ved kjøp av tilleggsprodukter.
Noen som vet?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
22/03/2010 08:51 #4049
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Bundle produkter
- Rune Martinussen
- Emneforfatter
- Juniorbruker
Less
Mer
- Mottatte takk 0
22/03/2010 09:04 #4050
av Rune Martinussen
Besvart av Rune Martinussen i emne Sv:Bundle produkter
Selvfølgelig.. Slik er det når man sitter inne i sin egen boks og tenker. Jeg så ikke den veien.
Dette kan løse problemet, selv om jeg har noen utfordringer i og med at tilleggsproduktet også har varianter, men tror jeg er på rett vei nå.
Dette kan løse problemet, selv om jeg har noen utfordringer i og med at tilleggsproduktet også har varianter, men tror jeg er på rett vei nå.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.