- Mottatte takk 0
Spørsmåler rundt bruk av administratorsystemet, konfigurasjoner m.m.
eksportere alle ordre med status: ny
- Ronny Watne
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
04/11/2010 20:41 #4632
av Ronny Watne
eksportere alle ordre med status: ny opprettet av Ronny Watne
Hei
jeg er ny her på forumet, men jeg jobber med en rimelig enkel nettside, men jeg har et behov for å eksportere alle nye ordre til en plukkliste.
noen som vet om det finnes en slik modul eller noe annet jeg eventuelt kan bruke, syns det er tungvint å måtte gå inn på hver ordre osv.
håper det er noe her som kan hjelpe til med tips til module eller noe annet som kan brukes.
ha en fortsatt fin dag videre,
jeg er ny her på forumet, men jeg jobber med en rimelig enkel nettside, men jeg har et behov for å eksportere alle nye ordre til en plukkliste.
noen som vet om det finnes en slik modul eller noe annet jeg eventuelt kan bruke, syns det er tungvint å måtte gå inn på hver ordre osv.
håper det er noe her som kan hjelpe til med tips til module eller noe annet som kan brukes.
ha en fortsatt fin dag videre,
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
05/11/2010 16:34 #4636
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: eksportere alle ordre med status: ny
Søk og du vil finne
www.zen-cart.com/index.php?main_page=pro...nfo&products_id=1589
;)
- Ronny Watne
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
07/11/2010 23:12 #4647
av Ronny Watne
Besvart av Ronny Watne i emne Sv: eksportere alle ordre med status: ny
Funket perfekt
takk skal du ha!
takk skal du ha!
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.