- Mottatte takk 0
Spørsmåler rundt bruk av administratorsystemet, konfigurasjoner m.m.
Valuta
- Thomas Stjern
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
23/10/2011 11:57 #5195
av Thomas Stjern
Valuta opprettet av Thomas Stjern
Hei.
Sliter med å få multi valuta riktig, setter prisen til 4995.- nok men når jeg velger euro så blir tallet 647,85.-
Fint om det hadde stått 650.00.- i stedet
Noen mulighet for avrunding av valuta, og vil evt det påvirke mine priser i norske kr?
Sliter med å få multi valuta riktig, setter prisen til 4995.- nok men når jeg velger euro så blir tallet 647,85.-
Fint om det hadde stått 650.00.- i stedet
Noen mulighet for avrunding av valuta, og vil evt det påvirke mine priser i norske kr?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
06/11/2011 11:20 #5203
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: Valuta
Avrunding = 0 desimaler
Ref www.zen-cart.no/dokumentasjon/norsk/18-i...ing?showall=&start=3
Nå ... om du av noen merkelig grunn vil at det skal stå 650.00 og ikke 650 så fyller du bare inn .00 som fast verdi på valutaen (symbol høyre).
Ref www.zen-cart.no/dokumentasjon/norsk/18-i...ing?showall=&start=3
Nå ... om du av noen merkelig grunn vil at det skal stå 650.00 og ikke 650 så fyller du bare inn .00 som fast verdi på valutaen (symbol høyre).
- Thomas Stjern
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
07/11/2011 09:40 - 07/11/2011 09:40 #5212
av Thomas Stjern
Besvart av Thomas Stjern i emne Sv: Valuta
Takk for svar.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.