- Mottatte takk 0
Spørsmåler rundt bruk av administratorsystemet, konfigurasjoner m.m.
Har rotet til mva, vet ikke hvordan?
- Anita Struik Waldeland
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
05/11/2011 20:56 - 06/11/2011 11:11 #5200
av Anita Struik Waldeland
[ Moderatormerknad: Splittet fra
zen-cart.no/forum...5198-rabattkode
]
Ok, takk. Skal prøve dette.
Hadde pløtseligt et annet merkeligt problem: alle prisene hadde gått opp 10,123% uten at jeg hadde gjort noge. Når jeg satt tilbake prisene for hånd såg jeg att 14% skatt (jeg selger matvarer) ikke viser riktig. Det viser mye mer en 14 % i afall. Kan det være noge jeg har gjort uten at jeg vet om det?
Hilsen, Anita S W
Ok, takk. Skal prøve dette.
Hadde pløtseligt et annet merkeligt problem: alle prisene hadde gått opp 10,123% uten at jeg hadde gjort noge. Når jeg satt tilbake prisene for hånd såg jeg att 14% skatt (jeg selger matvarer) ikke viser riktig. Det viser mye mer en 14 % i afall. Kan det være noge jeg har gjort uten at jeg vet om det?
Hilsen, Anita S W
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Anita Struik Waldeland
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
06/11/2011 09:32 - 06/11/2011 11:12 #5201
Besvart av Anita Struik Waldeland i emne Sv: Har rotet til mva, vet ikke hvordan?
Hei igjen,
Når jeg ser på en ordrer i admin, så står det på avgift 28%, altså 2 ganger 14 %. hvordan har jeg fått det til, og hvordan får jeg det til 14% igjen?
Takksam for svar!
Mvh, Anita
Når jeg ser på en ordrer i admin, så står det på avgift 28%, altså 2 ganger 14 %. hvordan har jeg fått det til, og hvordan får jeg det til 14% igjen?
Takksam for svar!
Mvh, Anita
- Anita Struik Waldeland
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
07/11/2011 22:39 #5213
Besvart av Anita Struik Waldeland i emne Sv: Har rotet til mva, vet ikke hvordan?
Er det noen som kan hjelpe meg? Det viser pløtseligt 2 ganger skatt (28%) på faktura. På admin ved produkter også. Nå har jeg satt skatt på alle produkter til 0% men det viser fremdeles 28% skatt på faktura. Finner ikke ut av dette her. Hvem vil hjelpe meg?
Mvh, Anita S Waldeland
Mvh, Anita S Waldeland
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.