- Mottatte takk 0
Spørsmåler rundt bruk av administratorsystemet, konfigurasjoner m.m.
Admin login side er borte...
- Odd-Arne Johnsen
- Emneforfatter
- Nybegynner
-
Less
Mer
11/01/2014 20:12 #5649
av Odd-Arne Johnsen
Admin login side er borte... opprettet av Odd-Arne Johnsen
Hadde siden lagret på mine favoritter, men får opp feilmelding nå.
0 DB_ERROR_NOT_CONNECTED
in:
[select * from project_version WHERE project_version_key = 'Zen-Cart Database' ]
If you were entering information, press the BACK button in your browser and re-check the information you had entered to be sure you left no blank fields.
Hvordan kan jeg fikse dette?
0 DB_ERROR_NOT_CONNECTED
in:
[select * from project_version WHERE project_version_key = 'Zen-Cart Database' ]
If you were entering information, press the BACK button in your browser and re-check the information you had entered to be sure you left no blank fields.
Hvordan kan jeg fikse dette?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
-
- Administrator
-
- Hekta på åpen kildekode ...
11/01/2014 21:42 #5650
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Admin login side er borte...
Hvilken versjon av Zen Cart?
Hvilken versjon av PHP?
Hvilken versjon av MySQL?
Hvilken versjon av PHP?
Hvilken versjon av MySQL?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.