Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.
Forhåndsbetaling bank
- Hallstein Mårstøl
- Emneforfatter
- Gullbruker
Less
Mer
22/04/2007 21:38 #1095
av Hallstein Mårstøl
Forhåndsbetaling bank opprettet av Hallstein Mårstøl
Har problemer med modulen Foråndsbetaling bank i versjon 1.3.7.
Det kommer ikke med noen betalingsinformasjon i eposten.
Det står kun Forhåndsbetaling bank under Betalingsmåte. Ikke noe kontonr eller min adresse. Har fylt ut nødvendig info i admin, for informasjonen vises i siste siden som man bekrefter ordren på.
Er det noen som vet hvordan dette kan løses?
Funksjonen som logger avsenders IP-adresse er også borte nederst i eposten jeg mottar ved f.eks. ordrebestilling er også borte. Forslag på hvordan dette skal fikses?
Takker for all hjelp.
Det kommer ikke med noen betalingsinformasjon i eposten.
Det står kun Forhåndsbetaling bank under Betalingsmåte. Ikke noe kontonr eller min adresse. Har fylt ut nødvendig info i admin, for informasjonen vises i siste siden som man bekrefter ordren på.
Er det noen som vet hvordan dette kan løses?
Funksjonen som logger avsenders IP-adresse er også borte nederst i eposten jeg mottar ved f.eks. ordrebestilling er også borte. Forslag på hvordan dette skal fikses?
Takker for all hjelp.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Venia
- Besøkende
09/02/2008 03:10 #1718
av Venia
Besvart av Venia i emne Sv:Forhåndsbetaling bank
Lurer på nøyaktig det samme så håper det kommer et svar på dette snart!
Det må da gjelde flere også som lurer på dette? :huh:
Det må da gjelde flere også som lurer på dette? :huh:
- Børre Næss
- Besøkende
09/02/2008 18:26 #1724
av Børre Næss
Besvart av Børre Næss i emne Sv:Forhåndsbetaling bank
Hallo!
Kanskje det hjelper å laste ned den norske forhåndsbetalings modulen under nedlasting i forumet her, og stille inn kontonummer og info på nytt.
Dette har fungert hele tiden i min nettbutikk.
Mvh
Børre:cheer:
Kanskje det hjelper å laste ned den norske forhåndsbetalings modulen under nedlasting i forumet her, og stille inn kontonummer og info på nytt.
Dette har fungert hele tiden i min nettbutikk.
Mvh
Børre:cheer:
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.