Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.
Hjelp med paypal
- Jonathan Corrales
- Emneforfatter
- Besøkende
20/10/2007 19:15 #1305
av Jonathan Corrales
Hjelp med paypal opprettet av Jonathan Corrales
hei
har en litten problem . har prøvd å søke på siden men finner ikkje noe svar på det.
porbleme mitt er at når kunden reg. betaling med paypal så reg. det ikkje automatis beløpet .
Orderen blir heller ikkje reg.
Noen som veit kva det kommer av?
har en litten problem . har prøvd å søke på siden men finner ikkje noe svar på det.
porbleme mitt er at når kunden reg. betaling med paypal så reg. det ikkje automatis beløpet .
Orderen blir heller ikkje reg.
Noen som veit kva det kommer av?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Stian Nilsen
- Besøkende
20/10/2007 20:19 #1306
av Stian Nilsen
Besvart av Stian Nilsen i emne Sv:Hjelp med paypal
Gå på moduler - betaling - paypal IPN.
Sjekk at du har oppgitt samme e-postadresse der som du har i PayPal.
Sjekk også i PayPal under Profile at du har angitt riktig Instant Payment Notification Preferences og Automatic Return URL
Sjekk at du har oppgitt samme e-postadresse der som du har i PayPal.
Sjekk også i PayPal under Profile at du har angitt riktig Instant Payment Notification Preferences og Automatic Return URL
- Jonathan Corrales
- Emneforfatter
- Besøkende
22/10/2007 12:25 #1312
av Jonathan Corrales
Besvart av Jonathan Corrales i emne Sv:Hjelp med paypal
takker for ditt svart..
dette har eg gjort og alt er korekt .Kunden bestiller , går over til paypals siden og kommer tilbake til butikken til slutt,Men orderen blir ikkje reg i admin eller noe anna plass
dette har eg gjort og alt er korekt .Kunden bestiller , går over til paypals siden og kommer tilbake til butikken til slutt,Men orderen blir ikkje reg i admin eller noe anna plass
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.