- Mottatte takk 0
Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.
Betalningsalternativer
- Trondh
- Emneforfatter
- Nybegynner
-
Less
Mer
22/01/2008 16:38 #1617
av Trondh
Betalningsalternativer opprettet av Trondh
Hei,
Jeg lurte på hvilke betalningsalternativ det finnes utenom Paypal for norske brukere av Zen-Cart?
Hvilke betalningsløsninger bruker dere?
På forhånd takk!
Hilsen,
Trond
Jeg lurte på hvilke betalningsalternativ det finnes utenom Paypal for norske brukere av Zen-Cart?
Hvilke betalningsløsninger bruker dere?
På forhånd takk!
Hilsen,
Trond
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Venia
- Nybegynner
-
Less
Mer
- Mottatte takk 0
09/02/2008 03:08 #1717
av Venia
Besvart av Venia i emne Sv:Betalningsalternativer
Heysann,
Jeg lurer på akkurat det samme og håper noen mer kunnskapsrike forumbrukere her snart kan være så vennlige og gi et svar.
Dårlig gjort at du ikke har fått respons ennå synes jeg
Jeg lurer på akkurat det samme og håper noen mer kunnskapsrike forumbrukere her snart kan være så vennlige og gi et svar.
Dårlig gjort at du ikke har fått respons ennå synes jeg

- Stian Nilsen
- Nybegynner
-
Less
Mer
- Mottatte takk 0
09/02/2008 03:54 #1721
av Stian Nilsen
Besvart av Stian Nilsen i emne Sv:Betalningsalternativer
Forhåndsbetaling, Dibs og postoppkrav.
Grunnen til at det ikke er svart er vel fordi det fremgår ganske tydelig om man leser litt i tråden her.
Grunnen til at det ikke er svart er vel fordi det fremgår ganske tydelig om man leser litt i tråden her.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.