Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.

PayPal Website Payments Pro

  • bobi
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
04/02/2008 13:50 #1692 av bobi
PayPal Website Payments Pro opprettet av bobi
Hei til alle Zencart fans.

Frist vil jeg takke alle de som har open dette forumen
jeg har hat gleden av å lare og funnet svar til alt det jeg har trengt hittil.

Jeg har en online buttik som jeg driver å seteop sakte men sikkert, intill nå har jeg ikke hat mye kunder en kun noen kjente, men det begyner å ta av nå.

Jeg har ikke instalert noen betalings moduler enda, men er nå i gang med å gjøre dette også, da lurer jeg om det er mulig
å bruke PayPal Website Payments Pro ??

Jeg har lest at dette er kun til US og UK nettshops, men kunne ikke la vare uten å spør her også.

er det mulig å brukke dette modulen i en Norsk nettbuttik ??

hvis ikke hva hade dere anbefalt meg å bruke??

på forhånd takk

bobi

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
04/02/2008 19:06 #1693 av Rune Rasmussen
Kortselskapene har veldig strenge krav til sider hvor man taster inn og eventuelt lagrer kortopplysninger, og det kan fort bli en kostbar affære å imøtekomme disse.

Ved bruk av eksternt betalingsvindu slipper man å tenke på disse tingene, og de økte kostnadene for dette. Prisene hos de fleste tilbyderne av slike løsninger vil fort vise seg å være mye billigere, enn om man selv skal stå for sikkerheten.

DIBS er en av de som har en veldig bra tjeneste, som også inkluderer nettbasert administrasjon av innstillinger, rapporter og faktisk også ordredetaljer. Modulen er ennå ikke 100% klar, men kan brukes med forsiktighet. Søk etter DIBS her i forumet, så finner du ut mer om dette.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Preben
  • Besøkende
  • Besøkende
11/05/2008 17:37 #2070 av Preben
Besvart av Preben i emne Sv:PayPal Website Payments Pro
Er det ikke mulig og bruke Website Payments Pro? Det er jo som en eksternt da ingen informasjon går gjennom siden din vel?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
11/05/2008 19:37 #2071 av Rune Rasmussen
www.paypal.com/us/cgi-bin/webscr?cmd=_wp-pro-overview-outside

To integrate Website Payments Pro:
You need a shopping cart pre-integrated with Website Payments Pro, programming skills, or the resources to hire a web developer.

Visit our Technical Overview for details.

In addition, you’ll need to meet current PCI compliance standards.
To use Website Payments Pro, you need to comply with security requirements for collecting and transmitting payment data.


PCI compliance standards: www.paypal.com/pcicompliance

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo