Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.
Payment types DIBS/Zencart
- David
- Emneforfatter
- Besøkende
28/05/2008 22:43 #2139
av David
Payment types DIBS/Zencart opprettet av David
Jeg har driver å skal installere DIBS i min nettbutikk, men når jeg skal teste funksjonen får jeg bare følgende melding: No paytype(s)! Missing test parameter?
Kan noen hjelpe meg?
Kan noen hjelpe meg?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- niso
- Besøkende
02/06/2008 11:19 #2140
av niso
Besvart av niso i emne Sv:Payment types DIBS/Zencart
Har du et kundeforhold til DIBS?
- David
- Emneforfatter
- Besøkende
02/06/2008 22:22 #2143
av David
Besvart av David i emne Sv:Payment types DIBS/Zencart
Ja. Har opprettet kundeforhold, så skal jeg bare gjøre en test før jeg melder siden klar....
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
02/06/2008 23:37 #2144
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Payment types DIBS/Zencart
Da må modulen stå i testmodus, pluss at du bruker nummer for testkort - ref. din e-post med kundeinfo og readme-fil i modulpakken.
- David
- Emneforfatter
- Besøkende
02/06/2008 23:50 #2146
av David
Besvart av David i emne Sv:Payment types DIBS/Zencart
Jeg kommer ikke så langt at jeg kan taste inn test-kortnummer. Med en gang jeg har valgt "bekreft ordre" i zencart, kommer jeg inn i DIBS-vinduet, og da kommer meldingen opp om "No paytype(s)! Missing test parameter?"
- niso
- Besøkende
03/06/2008 08:55 #2147
av niso
Besvart av niso i emne Sv:Payment types DIBS/Zencart
Da er nok ikke TEST-innløser hos oss satt opp fra vår side mot ditt brukersted.
send mail til support@dibs.no - der du spør om din merchant id. Legg ved juridisk navn for din bedrift.
send mail til support@dibs.no - der du spør om din merchant id. Legg ved juridisk navn for din bedrift.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.