Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.

Faktura, andre muligheter

  • Tor Andre Vikki
  • Besøkende
  • Besøkende
17/11/2008 23:05 #2618 av Tor Andre Vikki
Besvart av Tor Andre Vikki i emne Sv:Faktura, andre muligheter
Mener å huske jeg betalte litt rundt tusenlappen, nei dette er ikke noe du fikser selv tror jeg. Det innebærer å lage en ny modul.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
18/11/2008 11:38 #2625 av Lars Olav Tveito
Hvis du laster ned og installerer SuperOrders, så kan du få den fakturaen som genereres der godkjent ihht. norsk regnskapslovgivning. Du må legge inn org. nr et sted, jeg har lagt dette i et adressefelt, samt at mva må spesifiseres. Jeg kan ikke huske at jeg gjorde noen flere endringer i den. Du kan lese bokføringsforskriften og krav til salgsdokument, så ser du fort hva som må være med.

www.zendi.no - smykkeskrin, klokkeskrin, toalettmapper

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Håvard Vestbø
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
19/11/2008 08:04 #2629 av Håvard Vestbø
Besvart av Håvard Vestbø i emne Sv:Faktura, andre muligheter
ok. Jeg har installert super orders, men også PDF order senter.
Likte best den PDF saken siden den genererer faktura i pdf-format. Den er vel god nok den også? Har jo uavbrutt nrserie i fakturaene den også.?
Men har dere tips om noe bra rekneskaps program?
Tenker da på et som jeg kun fører regnskap med og som helst ikke har masse annet som jeg ikke kommer til å bruke. Som f.eks faktura, kunderegister, vareregister osv. Dette har jeg jo i zen-cart.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Tor Andre Vikki
  • Besøkende
  • Besøkende
19/11/2008 19:23 #2633 av Tor Andre Vikki
Besvart av Tor Andre Vikki i emne Sv:Faktura, andre muligheter
Lars_Olav skrev:

Hvis du laster ned og installerer SuperOrders, så kan du få den fakturaen som genereres der godkjent ihht. norsk regnskapslovgivning. Du må legge inn org. nr et sted, jeg har lagt dette i et adressefelt, samt at mva må spesifiseres. Jeg kan ikke huske at jeg gjorde noen flere endringer i den. Du kan lese bokføringsforskriften og krav til salgsdokument, så ser du fort hva som må være med.


Hvordan løste du kredittnota saken, jeg kan ikke se at systemet genererer kredittnota. I tillegg vises ikke mva på faktura

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Tor Andre Vikki
  • Besøkende
  • Besøkende
19/11/2008 19:25 #2634 av Tor Andre Vikki
Besvart av Tor Andre Vikki i emne Sv:Faktura, andre muligheter
h_vestbo skrev:

ok. Jeg har installert super orders, men også PDF order senter.
Likte best den PDF saken siden den genererer faktura i pdf-format. Den er vel god nok den også? Har jo uavbrutt nrserie i fakturaene den også.?
Men har dere tips om noe bra rekneskaps program?
Tenker da på et som jeg kun fører regnskap med og som helst ikke har masse annet som jeg ikke kommer til å bruke. Som f.eks faktura, kunderegister, vareregister osv. Dette har jeg jo i zen-cart.


Trenger du regnskapsprogram som er knyttet opp i mot zc? Har forøvrig startet oversettelse av superorders som du kan få. Kar tatt de vitale delene som vises til kunden, samt noe admin. er halvferdig, men kunden aner ingenting.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Håvard Vestbø
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
19/11/2008 19:29 #2635 av Håvard Vestbø
Besvart av Håvard Vestbø i emne Sv:Faktura, andre muligheter
Jeg skal kun føre regnskap, og ikke lage faktura osv så derfor trenger jeg i grunn ikke oppkobling mot zen-cart nei.
Ja, hadde vert fint om jeg kunne fått oversettelse.
Har ikke altfor masse tid til overs så grett om jeg slipper å oversette alt selv:)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo