Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.
feilmelding ved uttesting av dibs
- Hallstein Mårstøl
- Gullbruker
Less
Mer
23/11/2008 00:44 #2650
av Hallstein Mårstøl
Besvart av Hallstein Mårstøl i emne Sv:feilmelding ved uttesting av dibs
Mener å huske at testmodus bare fungerer på oppgitte test-kortnummer kun viss DIBS tillater dette ved å sette din DIBS avtale i testmodus hos dem.
Eller har jeg misforstått spørsmålet og er på en annen planet nå.....?:silly:
Eller har jeg misforstått spørsmålet og er på en annen planet nå.....?:silly:
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Martinussen
- Juniorbruker
Less
Mer
- Mottatte takk 0
23/11/2008 21:01 #2655
av Rune Martinussen
Besvart av Rune Martinussen i emne Sv:feilmelding ved uttesting av dibs
Tenkte på det samme. Synes feilmeldingene minnet meg om de jeg fikk før testmodus ble satt i produksjon.
Husk at de forskjellige testnummerene gir forskjellige feilmeldinger.
Du er er sikker på at at dibs har satt butikken i testmodus?
Husk at de forskjellige testnummerene gir forskjellige feilmeldinger.
Du er er sikker på at at dibs har satt butikken i testmodus?
- Marianne Olsen
- Emneforfatter
- Besøkende
23/11/2008 21:12 #2656
av Marianne Olsen
Besvart av Marianne Olsen i emne Sv:feilmelding ved uttesting av dibs
Åh?
kan selvfølgelig skrive en ny mail til dem å dobbeltsjekke, men de skal ha satt den i testmodus ja..
Mener selv at jeg har gjort alt rett..
har også fått andre til å se på det for å prøve å finne ut noe,men den samme feilmeldingen kommer uansett.
og det går jo på currency... så det logiske for meg er jo at det enten er en innstilling hos meg eller hos dibs som er feil eller feilinnstallert...
det er ingen steder hos dibs-admin at man skal stille inn hvilken valuta man ønsker å tillate?
kan selvfølgelig skrive en ny mail til dem å dobbeltsjekke, men de skal ha satt den i testmodus ja..
Mener selv at jeg har gjort alt rett..
har også fått andre til å se på det for å prøve å finne ut noe,men den samme feilmeldingen kommer uansett.
og det går jo på currency... så det logiske for meg er jo at det enten er en innstilling hos meg eller hos dibs som er feil eller feilinnstallert...
det er ingen steder hos dibs-admin at man skal stille inn hvilken valuta man ønsker å tillate?
- Marianne Olsen
- Emneforfatter
- Besøkende
26/11/2008 09:57 #2660
av Marianne Olsen
Besvart av Marianne Olsen i emne Sv:feilmelding ved uttesting av dibs
Da var det store mysteriet løst.
DIBS fant plutselig ut at de hadde en innstilling hos DEM som kun tillot DKK som betaling..
så nå funker alt!
DIBS fant plutselig ut at de hadde en innstilling hos DEM som kun tillot DKK som betaling..
så nå funker alt!
- Rune Martinussen
- Juniorbruker
Less
Mer
- Mottatte takk 0
26/11/2008 10:04 #2661
av Rune Martinussen
Besvart av Rune Martinussen i emne Sv:feilmelding ved uttesting av dibs
Det skal sannelig ikke være enkelt :S
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.