- Mottatte takk 0
Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.
BBS Netaxept betalingsmodul osCommerce - Zen Cart
- Arild Balog
- Nybegynner
Less
Mer
02/04/2009 15:46 #3200
av Arild Balog
Besvart av Arild Balog i emne Sv:BBS Netaxept betalingsmodul osCommerce - Zen Cart
Bonus som i absolutt ikke. Bonus for de som tar seg betalt for tjenestene.
Det krever rimelig mye av en butikk for å få opp en fullverdig betalingsløsning.
Det krever rimelig mye av en butikk for å få opp en fullverdig betalingsløsning.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Anders Wilhelm
- Emneforfatter
- Besøkende
07/04/2009 17:15 #3215
av Anders Wilhelm
Besvart av Anders Wilhelm i emne Sv:BBS Netaxept betalingsmodul osCommerce - Zen Ca
Du må regne med å betale 2-3% av omsetningen din i tillegg til hva bbs eller dibs tar seg for tjenesten. Tror en av de billigste er nordea.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
07/04/2009 17:30 #3216
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:BBS Netaxept betalingsmodul osCommerce - Zen Ca
PBS tok 1,95% sist jeg hørte.
Nordea driver med litt tvilsomme investeringer har jeg også hørt.
Nordea driver med litt tvilsomme investeringer har jeg også hørt.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.