Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.
Betalinger over 999,- kommer ikke som ordre
- Sverre Osdal
- Emneforfatter
- Besøkende
31/03/2009 15:01 #3165
av Sverre Osdal
Betalinger over 999,- kommer ikke som ordre opprettet av Sverre Osdal
Har alltid hatt problem med betalinger som er over 999,-kr Problemet er at det ikke kommer opp som en egen ordre. Har paypal betalingsløsning. Så må ha en egen paypal view modul for å se hva kunden har betalt.
Er det noen som har en løsning på problemet ?
mvh
Sverre
Er det noen som har en løsning på problemet ?
mvh
Sverre
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
31/03/2009 23:55 #3177
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Betalinger over 999,- kommer ikke som ordre
- Hallstein Mårstøl
- Gullbruker
01/04/2009 00:25 #3182
av Hallstein Mårstøl
Besvart av Hallstein Mårstøl i emne Sv:Betalinger over 999,- kommer ikke som ordre
Mener å huske at vi hadde samme problem med dette også på en tidligere versjon.
Tror det var en feil som var på versjon 1.3.6 eller 1.3.7, men jeg er noe usikker på om jeg husker rett.
Tror det var en feil som var på versjon 1.3.6 eller 1.3.7, men jeg er noe usikker på om jeg husker rett.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.