Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.

Postoppkrav

Mer
05/05/2009 15:12 #3278 av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Postoppkrav
OK, greit nok.

Selv syntes jeg det var tydelig hva som behøvdes, og hvilken løsning dette krevde, så jeg så ikke poenget med å ta det privat nei. I tillegg til at man gjerne kommer frem til bedre løsninger med flere hoder, enn bare ett. :)

Sitter jo f.eks ikke selv med den nøyaktige verdien for produkttotal i hode her, men vet den er enkel å finne ved å kikke i koden til f.eks handlekurven. Og/eller kanskje noen andre husker den og kan poste den biten etter behov ...

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
05/05/2009 15:39 #3279 av Hallstein Mårstøl
Jeg satt for en tid tilbake og så på mulighetene for akkurat dette som Toffe her etterlyste.

Jeg prøvde å lage noe som var mer omfattende og som tok høyde for flere kriterier en bare en limit på f.eks. 1000 kr, men jeg ble ikke ferdig med dette den gangen.
I stedet for å poste noe som ikke passet Toffe ønsket jeg å lage til noe tilpasset akkurat han.

Ble dessverre litt engasjert en liten stund, og jeg brukte feil måte å ville spørre ham på, men jeg lover at dette ikke skal gjenta seg.

Kan sende over det jeg har til deg Rune, så kan du se på den å teste den om det er noe man kan bruke.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
06/05/2009 16:36 #3281 av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Postoppkrav
Spørs om du ikke med fordel kunne lage en prosjektside på code.google.com/hosting/ , legge ut kode i svn og jobbe med det der. Evt. starte en diskusjonstråd for dette, med vedlegg, her i forumet.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo