- Mottatte takk 0
Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.
Betalingsmoduler
- Dominic Akadimah
- Emneforfatter
- Nybegynner
-
Less
Mer
10/08/2009 23:29 #3524
av Dominic Akadimah
Betalingsmoduler opprettet av Dominic Akadimah
Hei.
Ny på dette og hittil veldig fornøyd med Zen-Cart. Men jeg har problemer med min valgte betalingsmodul, Forhåndsbetaling bank - moneyorder. Når kundene får beskjed om å betale til oppgitte kontonr, får de beskjed om å bruke ordrenr som melding ved betaling. Det eneste problemet er at ordrenr vises ikke noe sted. Jeg har faktisk ikke sett ordrenr annet sted enn i admin når kunden har bekreftet ordreren.
Noen som vet hvordan dette løses?
Mvh
Dominic Akadimah
Ny på dette og hittil veldig fornøyd med Zen-Cart. Men jeg har problemer med min valgte betalingsmodul, Forhåndsbetaling bank - moneyorder. Når kundene får beskjed om å betale til oppgitte kontonr, får de beskjed om å bruke ordrenr som melding ved betaling. Det eneste problemet er at ordrenr vises ikke noe sted. Jeg har faktisk ikke sett ordrenr annet sted enn i admin når kunden har bekreftet ordreren.
Noen som vet hvordan dette løses?
Mvh
Dominic Akadimah
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Hallstein Mårstøl
- Nybegynner
-
Less
Mer
- Mottatte takk 0
14/08/2009 00:29 #3530
av Hallstein Mårstøl
Besvart av Hallstein Mårstøl i emne Sv:Betalingsmoduler
På ordrebekreftelsen (epost) som blir sendt til kunde, så skal ordrenummer stå i emnefeltet og i selve ordrebekreftelsen.
Står ikke ordrenummer noe steder i emnefeltet og/eller i ordrebekreftelsen, så må du ha gjort endringer på epost malen.
Står ikke ordrenummer noe steder i emnefeltet og/eller i ordrebekreftelsen, så må du ha gjort endringer på epost malen.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.