- Mottatte takk 0
Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.
Salgsbetingelser
- Ivar Oliversen
- Emneforfatter
- Juniorbruker
Less
Mer
19/09/2009 14:16 #3587
av Ivar Oliversen
Salgsbetingelser opprettet av Ivar Oliversen
I forbrukerområdets skjema
"Veiledning til standard salgsbetingelser for forbrukerkjøp av varer over Internett
" står det følgende:
Før kjøpet er gjennomført kommer det opp et felt som kan hukes av. Ved siden av dette feltet står det ”Ja, jeg aksepterer salgsbetingelsene”. Ved å klikke på ordet ”salgsbetingelsene” kommer kjøper inn på en pdf med betingelsene i fulltekst.
Går ut i fra at dette MÅ være med?
Er det noe som ligger inne i Zen-cart? Hvis ikke hadde det vært fint om noen kunne hjelpe meg med dette.
Før kjøpet er gjennomført kommer det opp et felt som kan hukes av. Ved siden av dette feltet står det ”Ja, jeg aksepterer salgsbetingelsene”. Ved å klikke på ordet ”salgsbetingelsene” kommer kjøper inn på en pdf med betingelsene i fulltekst.
Går ut i fra at dette MÅ være med?
Er det noe som ligger inne i Zen-cart? Hvis ikke hadde det vært fint om noen kunne hjelpe meg med dette.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Hallstein Mårstøl
- Gullbruker
19/09/2009 16:45 #3589
av Hallstein Mårstøl
Besvart av Hallstein Mårstøl i emne Sv:Salgsbetingelser
Konfigurasjon - Regulations
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.