Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.

Postoppkrav giro?

  • Hans Olav Wilhelmsen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
26/09/2009 12:47 #3627 av Hans Olav Wilhelmsen
Postoppkrav giro? opprettet av Hans Olav Wilhelmsen
Hei.

Jeg er ny her, men har lest mye her i forumet og fått svar på det meste. Takk for et flott forum med mye gode innlegg og svar.

Jeg lager nå en nettbutikk med zencart og lurer på følgende:

Har noen en mal for å skrive ut den giroen som du har med deg til postkontoret når du skal sende en oppkravssending?

Den er 3-delt (A4) hvor de øverste delene består av etiketter med Avsender og Mottaker på 3 steder som kan rives av og nederste del er selve giroen.

Noen som kan hjelpe med dette?

Hans Olav.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Eirik Bruvik
  • Besøkende
  • Besøkende
26/09/2009 13:07 #3628 av Eirik Bruvik

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Hans Olav Wilhelmsen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
26/09/2009 13:16 #3629 av Hans Olav Wilhelmsen
Besvart av Hans Olav Wilhelmsen i emne Sv:Postoppkrav giro?
Takk for raskt svar, men den du henviste til ser ut til å mangle den nederste delen? Den må jo også kunne skriv inn "Betalt av" "Betalt til" samt beløp, kontonr etc. som står nederst på selve girodelen, eller har den det selv om det ikke vises på bildet?

Hans Olav

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Eirik Bruvik
  • Besøkende
  • Besøkende
26/09/2009 13:26 #3630 av Eirik Bruvik
Besvart av Eirik Bruvik i emne Sv:Postoppkrav giro?
Jeg har egentlig laget min egen mal, men med litt tungvint lim-inn prosess, men det er ikke så ofte jeg bruker dette. Så da fant jeg denne for noen dager siden. Har ikke prøvd den selv, men hvis den ikke legger inn alt, ville jeg ha forlangt penga tilbake. Proteria tilbyr sine kunder noe tilsvarende, men ikke gratis.

Denne sendingstypen er i det hele ganske upopulær, men mye heft og kø på postkontoret, så brev med oppkrav prøver jeg å styre unna.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Hans Olav Wilhelmsen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
26/09/2009 13:32 #3631 av Hans Olav Wilhelmsen
Besvart av Hans Olav Wilhelmsen i emne Sv:Postoppkrav giro?
Helt enig, men han som skal ha denne butikken isisterer på å også kunne bruke postoppkrav.

Hvilken fil kan jeg endre for å prøve å lage en selv? Vil jo de selvsagt også lage en knapp inne i ordrebehandlingen for å skrive ut denne?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Eirik Bruvik
  • Besøkende
  • Besøkende
26/09/2009 14:03 #3632 av Eirik Bruvik
Besvart av Eirik Bruvik i emne Sv:Postoppkrav giro?
Skal du lage en enkeltstående fil kan du jo tilpasse et excelark, word eller annet. Men 50 kr er jo ikke all verden for å kjøpe det ferdig. Men intergreringe i ZC blir jo noe annet - det får andre svare på.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo