Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.
Helt ny med DIBS, litt hjelp?
- Fredrik Sjølie
- Emneforfatter
- Besøkende
30/09/2009 20:11 #3641
av Fredrik Sjølie
Helt ny med DIBS, litt hjelp? opprettet av Fredrik Sjølie
Hei
Jeg har nå endelig fått ut fingern og gjort avtale med DIBS. Har i første omgang bestilt DIBS Basis, og vil med tiden oppgradere.
Jeg har installert DIBS-modulen og fulgt hele Readme-fila. Den står nå i testmodus, men jeg skjønner ikke hvordan jeg kan kjøre en test?
Jeg trykker på "testing" som er en lenke under moduler - betaling, men kommer da bare hit: tech.dibs.dk/10-step-guide/10-step-guide/#5test
Er det helt rett? Har jo lest gjennom hele denne 10-stegs guiden, men det forklarer ikke hvordan man tester, men det snakkes mye om testing dog.
Et siste spørsmål, hvor behjelpelig er DIBS med integrasjonen med zen-cart? Har de greie på det? Tenkte å ringe dem i morgen. Basis-kunder har visstnok telefonsupport.
Jeg har forøvrig ikke fått innløseravtale helt i havn enda. Har valgt PBS og regner med den er i boks om en liten uke.
Mvh
Fredrik
www.bilkabel.com
Jeg har nå endelig fått ut fingern og gjort avtale med DIBS. Har i første omgang bestilt DIBS Basis, og vil med tiden oppgradere.
Jeg har installert DIBS-modulen og fulgt hele Readme-fila. Den står nå i testmodus, men jeg skjønner ikke hvordan jeg kan kjøre en test?
Jeg trykker på "testing" som er en lenke under moduler - betaling, men kommer da bare hit: tech.dibs.dk/10-step-guide/10-step-guide/#5test
Er det helt rett? Har jo lest gjennom hele denne 10-stegs guiden, men det forklarer ikke hvordan man tester, men det snakkes mye om testing dog.
Et siste spørsmål, hvor behjelpelig er DIBS med integrasjonen med zen-cart? Har de greie på det? Tenkte å ringe dem i morgen. Basis-kunder har visstnok telefonsupport.
Jeg har forøvrig ikke fått innløseravtale helt i havn enda. Har valgt PBS og regner med den er i boks om en liten uke.
Mvh
Fredrik
www.bilkabel.com
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Arne Tunem
- Besøkende
30/09/2009 22:28 #3642
av Arne Tunem
Besvart av Arne Tunem i emne Sv:Helt ny med DIBS, litt hjelp?
- Fredrik Sjølie
- Emneforfatter
- Besøkende
30/09/2009 23:22 #3643
av Fredrik Sjølie
Besvart av Fredrik Sjølie i emne Sv:Helt ny med DIBS, litt hjelp?
Har ikke kommet så langt? Skal jeg få betalingsmodulen opp i nettbutikken når jeg kjører test? Skjønner ikke helt HVOR jeg skal teste....
Setter kjempepris på hjelp!
Setter kjempepris på hjelp!
- Fredrik Sjølie
- Emneforfatter
- Besøkende
01/10/2009 01:15 #3644
av Fredrik Sjølie
Besvart av Fredrik Sjølie i emne Sv:Helt ny med DIBS, litt hjelp?
Beklager, nå skjønner jeg. Jeg som brukte en gammel konto, så derfor kom ikke DIBS-alternativet opp når jeg skulle betale.
Får prøve meg litt fram nå
Får prøve meg litt fram nå
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.