Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.

Mangler Ordredetaljer :(

Mer
25/10/2009 18:42 #3691 av Stian Larsen
Prøvde ut min betalingsløsning idag.

Alt gikk som det skulle betalingen gikk igjennom og jeg fikk et ordrenummer.

Men det var nå det gikk galt. Eposten med ordrebekreftelse ble ikke sendt til kunde og jeg har fått informasjon om at jeg har en ordre men når jeg klikker ordre kommer ikke noen ordre opp.

Hva er det som har gått galt her? Jeg bruker nyeste version av zencart.

Takk for alle svar :)

Jeg Bruker Paypal IPN

OBS OBS!

Tror jeg fant ut av det, under kunder er det en tab som heter Paypal IPN. Der kom ordren opp. Men kunden får ikke ordrebekreftelse via epost med denne løsningen? Bare informasjonen under Paypal betalingen?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
16/06/2010 23:19 #4360 av Vidar Kjos
Vi bruker PayPal IPN og har støtt og stadig problemer vi ikke finner ut av. Slik som i går, så fikk vi inn 6 odre, hvorav 2 "forsvant" i intet. Vi får bekreftelse på betaling, men ingen ordre. Selv testet jeg med kredittkort (kjøpte en billig vare av meg selv) og det fungerte fint. En kunde handlet rett før jeg testet, men ingen ordre er mottatt.

Dette har skjedd flere ganger de siste månedene og er utrolig irriterende. Har avinstallert og installert på nytt, sjekket og dobbeltsjekket innstillinger m.m., men finner ikke ut av det.

Er det noen med samme erfaring som kan hjelpe? Det blir så flaut å ringe opp kundene ofte for å spørre hva de har bestilt.

På forhånd takk ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
17/06/2010 01:18 #4361 av Hallstein Mårstøl
Mente jeg hadde lest noe om dette, og etter litt leting fant jeg dette:
www.zen-cart.com/index.php?main_page=pro..._info&products_id=84

Du kan alternativt også prøve PayPal Express Checkout

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo