Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.

Postoppkrav kommer ikke med i ordre total

Mer
29/07/2010 13:53 #4431 av Ingrid Jeanette Flåterud
Så jeg har skrudd på modulen og NO:69 er på plass. Men det kommer ikke med i ordre total, får bare en rød advarsel under valget om at "Gebyr for postoppkrav kan komme i tillegg".


Hvordan får jeg flyttet dette gebyret inn i ordretotal?
Emnet er låst.
Mer
29/07/2010 20:34 #4434 av Hallstein Mårstøl
Her tror jeg du må lese litt dokumentasjon for Bring Fraktguide ;-)

Det er dette som menes med at man er lat som ikke gidder å lese dokumentasjon.

Men, regner med å få kjeft for ikke gidde å hjelpe, så værsågod, her er det rett fra dokumentasjonen:

********************************
EKSTRA - Postoppkrav - VALGFRITT
********************************
For de som bruker postoppkrav ligger det ved en ekstra mappe, med navn "ekstra". I denne ligger modifiserte filer for bruk av postoppkrav sammen med Bring-modulene, de ligger i standard mappestruktur - bare å laste opp og overskrive eksisterende includes-mappe. VIKTIG! Man bør først avinstallere modulene for postoppkrav i admin (noter instillinger), under Ordretotal og Betaling, før man overskriver og installerer dem på nytt.

Om man ønsker å tilby postoppkrav også for brev (A og B-post) må man redigere linje 37-39 i /includes/modules/payment/cod.php. Som standard er postoppkrav skjult ved valg av A og B-post, Ekspress og Norgespakke.
Emnet er låst.
Mer
29/07/2010 20:38 #4435 av Ingrid Jeanette Flåterud
Lat, ja, hehe, jeg har jo heldigvis ikke brukt halve dagen på å lete etter info om dette på det amerikanske forumet..! /ironi

Men takk for info, da er jeg i alle fall et hakk nærmere løsningen. :)
Emnet er låst.
Mer
30/07/2010 11:32 #4439 av Rune Rasmussen
Her hjelper det ikke med spydigheter "kamuflert" som dårlig ironi Unicorn ...

Dokumentasjonen er vedlagt i filpakken du lastet ned, og den er på norsk - men du gidder ikke engang åpne og lese den.

Dette viser bare så alt for godt hvordan din og noen få andres holdning er i forhold til hvor mye dere forventer at andre skal stille opp for dere gratis, slik at dere selv skal kunne tjene mest mulig penger på butikkdriften - uten nevneverdig egeninnsats i forhold til "problemløsning". Holdninger som skaper uhygge og resignasjon.

Ber deg igjen begynne å oppføre deg (flere advarsler får du ikke).
Emnet er låst.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo