- Mottatte takk 0
Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.
DiBS parameters
- Joakim Dahlbom
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
12/03/2013 11:14 #5564
av Joakim Dahlbom
DiBS parameters opprettet av Joakim Dahlbom
Hei,
Var nettopp i kontakt med kundeservise på DiBS men må si at min dansk ikke er den beste..
Jeg har installert DiBS-betalingsmodul på min butikk og bruker flexwin. Men inne på mitt dibs-login så kommer det ikke opp kundeinformasjon og hva som blitt bestillt etc.
Jeg fikk besked om at jeg var nødt til å legge til følgende parameter:
tech.dibs.dk/dibs_api/flexwin/other_feat...information_in_dibs/
Hvordan gjør jeg dette? Hvor legger jeg inn dette?
Bruker Zen Cart 1.5.0 og seneste modulen fra DiBS.
Takk på forhånd!
Var nettopp i kontakt med kundeservise på DiBS men må si at min dansk ikke er den beste..
Jeg har installert DiBS-betalingsmodul på min butikk og bruker flexwin. Men inne på mitt dibs-login så kommer det ikke opp kundeinformasjon og hva som blitt bestillt etc.
Jeg fikk besked om at jeg var nødt til å legge til følgende parameter:
tech.dibs.dk/dibs_api/flexwin/other_feat...information_in_dibs/
Hvordan gjør jeg dette? Hvor legger jeg inn dette?
Bruker Zen Cart 1.5.0 og seneste modulen fra DiBS.
Takk på forhånd!
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
02/04/2013 09:13 #5569
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne DiBS parameters
Å spørre her hvordan du skal skrive php / utvikle en betalingsmodul blir kanskje vel optimistisk? Foreslår heller at du tar et kurs dersom du ønsker å lære deg dette, eller får noen andre for å gjøre det for deg (en god venn eller betale et firma).
- Joakim Dahlbom
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
19/06/2013 13:03 #5606
av Joakim Dahlbom
Besvart av Joakim Dahlbom i emne DiBS parameters
Er dette noe du kan tilby? Hvor mye tror du dette eventuellt ville koste hvis du kan ordne det?
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
19/06/2013 18:44 - 19/06/2013 18:46 #5608
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne DiBS parameters
Dersom du ønsker hjelp fra noen må du kontakte dem direkte, og ikke bruke forum til slike forespørsler.
Avtaler bør og skal ikke gjøres via forumer.
Men du kan jo også fjerne den møkkamodulen, og heller forsøke installere en eldre versjon som støtter dette www.zen-cart.no/nedlastinger/norske/cat_...rt-1-3-x/22-betaling
Avtaler bør og skal ikke gjøres via forumer.
Men du kan jo også fjerne den møkkamodulen, og heller forsøke installere en eldre versjon som støtter dette www.zen-cart.no/nedlastinger/norske/cat_...rt-1-3-x/22-betaling
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.