Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.

Paypal problemer

Mer
16/09/2013 15:45 #5632 av Thomas Rønneberg Nielsen
Hei,

Har akkurat implementert paypal i vår nettbutikk. Dette har gått greit, men når man kommer tilbake fra paypal så blir plutselig landet i leveringsadressen automatisk gjort om fra Norway til United States. (blir rett og slett registrert en ny bruker med all riktig info, bortsett fra landet)Dette gjør at feilmeldingen : "We were not able to process your order. Please try again, select an alternate payment method, or contact the store owner for assistance. (Shipping Address Country Empty)"

Er det noen som har en løsning på dette problemet?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
19/10/2013 23:37 - 19/10/2013 23:40 #5633 av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Paypal problemer
Sjekk ut følgende lenke, den burde gi noen hint: www.google.com/search?q=zen+cart+paypal+...ddress+Country+Empty

Hadde uansett vært morsomt å vist hvilken versjon av Zen Cart du bruker, hvordan denne er konfigurert, hvilken PayPal-valg det er snakk om, hvordan økter og mye mer er satt opp - og hvor du bor (netthotell). Dere får ingen fornuftige svar uten å legge frem godt med info.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo