Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.

Ang Samport

  • Vegard
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
20/09/2006 06:51 #577 av Vegard
Ang Samport opprettet av Vegard
Hei
OSC har en modul for Samport:
www.oscommerce.com/community/contributio...y,all/search,samport
Og Samport leverer løsninger i Norge (samport.no) til gode priser.
Priser her:
www.samport.no/PDF/Samport%20Prisliste%2...ernet%2020060407.pdf

Er det noen som klarer å \"oversette\" OSC modulen til ZC, eller er det noen som har tenkt samme tanken og ønsker å være med på å evt betale en programerer for å gjøre det?
Det kan jo ikke være veldig mye jobb?

Send gjerne svar på PM eller e-post vegard@brapris.no, hvis du har noen gode ideer eller kan bidra.

Mvh
Vegard

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
20/09/2006 11:02 #578 av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Ang Samport
Har du tatt kontakt med Samport og hørt med de?
Har hørt at de har modul til VirtueMart selv om dne ikke er listet på sidene, så kanskje de har eller vil tilby til Zen Cart også om mange nok etterspør den.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Vegard
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
20/09/2006 11:18 #579 av Vegard
Besvart av Vegard i emne Sv:Ang Samport
Hei Rune
Ja, jeg har snakket med Samport, men de har ingen ferdige løsninger pr i dag.
De mente at vi kunne sette opp testkonto og se hvor mye som fungerte i dagens OSC modul.

Er det ikke fordel å oversette modulen først og teste etter at noen som har snøring på PHP har gjort sitt :-) ?

Jeg har lagt ut en melding på support forumet til Zen-cart (under betalte oppdrag), så får vi se om noen har lyst til å gjøre dette for noen $. Betaler heller litt ekstra for å være sikker enn å få en dårlig løsning.

Skal holde dere oppdatert på evt løsning.
(Driver også å se på evt løsning mot Cresco, men jeg tror det er samme problem her).

Mvh
Vegard

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
21/09/2006 10:05 #580 av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Ang Samport
Vegard skrev:

De mente at vi kunne sette opp testkonto og se hvor mye som fungerte i dagens OSC modul.


Høh.. du har nok pratet med feil person der ja. :)

Er det ikke fordel å oversette modulen først og teste etter at noen som har snøring på PHP har gjort sitt


Jo, den vil ikke virke ellers.

Jeg har lagt ut en melding på support forumet til Zen-cart (under betalte oppdrag), så får vi se om noen har lyst til å gjøre dette for noen $.


Godt, hold brukerne her oppdatert! :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Eirik Bruvik
  • Besøkende
  • Besøkende
22/09/2006 09:02 #581 av Eirik Bruvik
Besvart av Eirik Bruvik i emne Sv:Ang Samport
Jeg synes at utgiften til å lage en slik modul bør Samport dekke sjøl. De må selv være frampå for å få til dette. Det er jo Samport som skal tjene penger på denne tjenesten seinere. Hvis de følger med litt må de jo se a ZC er voksende i markedet. Kanskje det hjelper hvis mange henvender seg og etterspør modul for ZC?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Vegard
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
22/09/2006 22:28 #582 av Vegard
Besvart av Vegard i emne Sv:Ang Samport
Hei
Ja, jeg er helt enig med deg, de burde bruke litt tid på å tenke på denne type løsninger :-)

Desverre så har vi ikke tid til å vente, samt at Cardia ga oss et ganske bra tilbud.

De har egen teknikker som jobber kun med denne type løsninger, samt modulen er testet og i bruk hos flere.

Samport er billig, men billig kan jo bli dyrt hvis det ikke fungerer :-)
Hvis andre jobber med Samport eller Cresco moduler (spesielt den siste) vil vi gjerne være med på å teste evt spleiselaget for å utvikle/kode om modulene.

Mvh
Vegard

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo