Spørsmål angående betalingsløsninger og -moduler.

Problemer med PayPal og Norske Kroner

  • captainc
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
21/10/2006 13:33 #616 av captainc
Har gått over fra Cubecart til Zen Cart. Er veldig fornøyd, men jeg har et problem med PayPal. Jeg har satt valuta som NOK i zen cart. På PayPal har jeg satt at den skal velge valuta som er valgt på siden og det er enten norsk eller britisk. På PPkontoen min så har jeg valgt NOK som primær valuta. Men når jeg kommer til betalingsiden til PP, så kommer det US Dollar og null i veri på NOK. På britisk valuta fungerer det, men ikke på den norske valuta. Her er mine instillinger på NOK i zen cart:

Tittel: Norwegian Kroner
Kode: NOK

Symbol venstre: NOK
Symbol høyre: ,-

Desimalpunkt:
Tusenpunkt:
Desimalplasser :

Sist oppdatert:
Verdi: 1.00000000

Eksempelvisning:
NOK30,- = NOK30,-

Er det noen som kan hjelpe meg å fylle ut de riktige opplysningene. Jeg fikk det aldri til å fune i Cubecart heller.

siden min er www.dvd-world.biz

Takker for hjelp!

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • bjorn666
  • Besøkende
  • Besøkende
15/11/2006 21:51 #643 av bjorn666
Besvart av bjorn666 i emne Sv:Problemer med PayPal og Norske Kroner
captainc skrev:

Har gått over fra Cubecart til Zen Cart. Er veldig fornøyd, men jeg har et problem med PayPal. Jeg har satt valuta som NOK i zen cart. På PayPal har jeg satt at den skal velge valuta som er valgt på siden og det er enten norsk eller britisk. På PPkontoen min så har jeg valgt NOK som primær valuta. Men når jeg kommer til betalingsiden til PP, så kommer det US Dollar og null i veri på NOK. På britisk valuta fungerer det, men ikke på den norske

Takker for hjelp!


Har samme problem som deg.... ingen som kan fikse dette?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
16/11/2006 14:48 #644 av Rune Rasmussen
Har ikke sett på dette, men mener at modulen som standard ikke har støtte for NOK - men det skal kunne fikses i koden til modulen ved å legge til NOK eller bytte ut f.eks US

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • bjorn666
  • Besøkende
  • Besøkende
16/11/2006 15:34 #645 av bjorn666
Besvart av bjorn666 i emne Sv:Problemer med PayPal og Norske Kroner
Rune skrev:

Har ikke sett på dette, men mener at modulen som standard ikke har støtte for NOK - men det skal kunne fikses i koden til modulen ved å legge til NOK eller bytte ut f.eks US


Supert, byttete ut USD med NOK så gikk det fint. Har en liten ting til: når jeg nå kommer til paypals for betaling får jeg denne advarselen:[code:1]You have entered unsupported characters for this field. Current available language character types are: European, Chinese, Korean, Japanese, and Thai. Please try again.
[/code:1] Hva er feil?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
16/11/2006 18:03 #646 av Rune Rasmussen
Ja, du - det blir vanskelig å si ut fra oppgitt informasjon. Jeg aner ikke hvor du nå er, og hvilken felt som finnes der du er - og evt. hva du har fylt inn av tegn.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • bjorn666
  • Besøkende
  • Besøkende
16/11/2006 18:12 #647 av bjorn666
Besvart av bjorn666 i emne Sv:Problemer med PayPal og Norske Kroner
jeg er på første side men kommer til hos paypal når man forlater shoppen for å betale, der man skal logge inn bla.
Har ikke lagt inn noe tegn. Skal det legges inn`?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo