Spørsmål rundt tilpasning av design (mal / template) og utforming (visning / layout).

En enkell template til å begynne med?

Mer
12/12/2009 19:38 #3797 av Tom Nordahl
Hei igjen.
Som sagt så har jeg tengt å forsøke meg på netthandel med ZenCart.
Jeg har vært inne å "tittet" på noen templates, men de ser altfor "voldsomme" ut for mitt bruk. jeg kunne tenke meg noe helt enkelt og stilrent.
Finnes det noen "basic template" for ZenCart slik at man har et utgangspungt?Hvis så er tilfelle hvor kan jeg finne denn?
Jeg er "helt grønn" som dere sikkert forstår, men et sted må man jo begynne, og nå "sonderer jeg terenget litt"

Vennlig hilsen
jack :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
12/12/2009 20:45 #3799 av Rune Rasmussen
Bare en ting å si i slike tilfeller, bruk søk aktivt, les dokumentasjon og ikke forvent for utfyllende svar på slike spørsmål som dette om du ikke gjør hjemmeleksa først.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
12/12/2009 21:33 #3801 av Tom Nordahl
Greit svar rune.

Vennlig hilsen
jack

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
19/12/2009 02:23 #3807 av Grethe C Nordheim
Jeg lurer litt på hvorfor du ikke bruker standard template da? Eller vil du ha en template som er enkel å gjøre noe med?
Hvis det siste er det du er ute etter så anbefaler jeg at du skriver litt om hva du kan, f.eks av css eller php.
Det finnes også mange templates du kan laste ned, men du må kunne litt for å lykkes med det også.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
19/12/2009 09:49 #3810 av Tom Nordahl
Takk for hyggelig svar havheksa.
Jeg går for standard template til og begynne med.

Vennlig hilsen
jack

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
20/12/2009 00:17 #3812 av Grethe C Nordheim
Kjekkest den ja :) Du får bare si fra her inne om du får lyst til å begynne på noe annet etterhvert. Jeg har begynt på en liten forelskelse når det gjelder systemet her så jeg kommer nok til å videreutvikle mine kunnskaper, og da særlig på design siden :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo