- Mottatte takk 0
Spørsmål rundt tilpasning av design (mal / template) og utforming (visning / layout).
Padding mysterium i CSS filene
- Bjarne Grøseth
- Emneforfatter
- Juniorbruker
Less
Mer
04/05/2010 00:43 #4150
av Bjarne Grøseth
Padding mysterium i CSS filene opprettet av Bjarne Grøseth
Hei
Har endelig fått til sidene mine tilnærmet det jeg så for meg før jeg begynte å bygge om sidene.
Men det er en utfordring igjen som jeg ikke klarer å finne ut. Det er et "åpenrom" mellom selve siden og topp banneren min... Finner ikke ut hvor denne paddingen ligger...
Noen tips? Forslag??
www.parkogpudder.no
Har endelig fått til sidene mine tilnærmet det jeg så for meg før jeg begynte å bygge om sidene.
Men det er en utfordring igjen som jeg ikke klarer å finne ut. Det er et "åpenrom" mellom selve siden og topp banneren min... Finner ikke ut hvor denne paddingen ligger...
Noen tips? Forslag??
www.parkogpudder.no
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Hallstein Mårstøl
- Gullbruker
04/05/2010 13:26 #4152
av Hallstein Mårstøl
Besvart av Hallstein Mårstøl i emne Sv:Padding mysterium i CSS filene
Har du sjekket sideboksene?
- Hallstein Mårstøl
- Gullbruker
04/05/2010 21:50 #4153
av Hallstein Mårstøl
Besvart av Hallstein Mårstøl i emne Sv:Padding mysterium i CSS filene
Kikket inn på siden din, og det kan se ut som om det er en bildefil som ligger der.
Se om det kan være denne:
<includes/templates/template_default/images/pixel_trans.gif>
Den er helt hvit og har en bredde på 1 pixel, og 15 pixel høyde
Se om det kan være denne:
<includes/templates/template_default/images/pixel_trans.gif>
Den er helt hvit og har en bredde på 1 pixel, og 15 pixel høyde
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.