Spørsmål rundt tilpasning av design (mal / template) og utforming (visning / layout).

Fjerne "Link Linje" / Strek under tekstlenker

Mer
14/05/2010 12:07 - 03/10/2010 12:52 #4180 av Christoffer Karlsen
Heisann,

Jeg er ikke særlig flink til dette, men lærer mer og mer.

Jeg Ønsker og fjerne streken som kommer under alle linkene mine på nettsiden.
Den kommer under bildene på kategoriene og teksten og er sykt irriterende.

Prøvd og endre litt verdier her og der, men fikk det ikke til, noen som kan hjelpe meg?


Mvh
Christoffer Karlsen

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
14/05/2010 15:12 #4183 av Rune Rasmussen
Om man skal drive med web på egen hånd bør man ha noen grunnleggende kunnskaper, og/eller være villig til å søke informasjon selv - samt lære.

Når man spør bør man opplyse nøyaktig om sin utfordring, også opplyse om hva man har forsøkt. "Endret verdier her og der" sier oss veldig lite. ;)

Se f.eks følgende lenker, som man finner ved å søke på Google:
www.garshol.priv.no/download/text/css-intro.html
www.echoecho.com/csslinks.htm

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
14/05/2010 15:59 #4184 av Christoffer Karlsen
Hei igjen,

Jeg får nesten mark av og måtte lese det der, jeg hadde en kar som gjorde alt for meg, men han har da sluttet med dette og jeg får heller ikke tak i han.

Hvis du ser på www.iphonetilbehør.no også trykker du på feks. iphone så vil du se at det er en strek under bilde på kategorien og under navnet på kategorien.
Og dette er det jeg vil fjerne "ikke værre en det" :)!

-Christoffer

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
14/05/2010 17:44 #4188 av Rune Rasmussen
For å si det slik, om du ikke orker å lese det - og ikke har noen til å hjelpe deg sliter du nok med verre ting enn noen streker etterhvert. Så enkelt er det bare.

Det er ikke bare å få slengt opp en butikk, for så å la den dure å gå med hackere og diverse ondsinnet kode på en etterhvert som eventuelle sikkerhetshull utnyttes osv. For jeg tenker, orker du ikke å ordne denne streken selv, orker du neppe resten heller. "Ikke værre enn det". ;)

Har du f.eks lagt inn sikkerhetsoppdateringene som kom sist sommer, eller siste versjon som kom nå for noen uker siden?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
14/05/2010 18:19 #4189 av Hallstein Mårstøl
splitzch skrev:

jeg hadde en kar som gjorde alt for meg, men han har da sluttet med dette og jeg får heller ikke tak i han.

Sikkert ikke det verste som kunne skje at akkurat han her har sluttet....

Er enig med Rune at noen få grunnleggende kunnskaper må man uansett ha når man har en nettbutikk, så er du ikke villig til å prøve selv, så får du heller finne noen andre du kan betale for å hjelpe deg.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
14/05/2010 18:31 #4190 av Christoffer Karlsen
Hei igjen,

Ja har lagt inn 1.3.9b selv dette var ikke noe problem da jeg har full tilgang til FTP serveren osv.
Har også rota med FTP og sånne ting før men ikke CSS osv.
Så har jeg en oppskrift så får jeg det til! :)

Så den er oppdatert og skal være røddig sånn sett.

Får vel heller se etter en ny "guy" da som kan ta seg av slikt.
Har liksom nok med det jeg gjør sånn som det er nå.

-Christoffer

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo