Spørsmål rundt tilpasning av design (mal / template) og utforming (visning / layout).

kategori linkene

• Alf Arne Hammer
  • Emneforfatter
  • Nybegynner
  • Nybegynner
Mer
23/05/2010 13:17 #4231 av Alf Arne Hammer
Besvart av Alf Arne Hammer i emne Sv:kategori linkene
Mulig jeg er blind men når har jeg lett og lett. Funnet ut mye annet jeg kan fikse men ikke hvor jeg fjerner selve antallet nr. :blush:

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

• Hallstein Mårstøl
  • Nybegynner
  • Nybegynner
Mer
23/05/2010 13:46 #4232 av Hallstein Mårstøl
Besvart av Hallstein Mårstøl i emne Sv:kategori linkene
alarn skrev:

Takk er. Kanskje du også vet hvor jeg fjerner nr (antall) som står bak hver Kategorier link?

Jeg har aldri tenkt på at dette var mulig å gjøre i Zen Cart, så jeg satte i gang stoppeklokken for å se hvor lang tid jeg brukte på å finne ut om dette var mulig.
Resultat: Fra jeg logget meg på admin til jeg hadde sjekket ut dette live brukte jeg 24 sekunder..... ;)
Trikset? Startet på menyen oppe til venstre. Tiden antyder hvor langt nede på første kolonne denne funksjonen er.

Jeg er egentlig veldig enig med Rune i dette med å gjøre deg kjent med admin, for som jeg sa i en annen post til deg: Det er direkte latskap og ikke finne ut av dette selv :)

• Alf Arne Hammer
  • Emneforfatter
  • Nybegynner
  • Nybegynner
Mer
23/05/2010 14:14 #4233 av Alf Arne Hammer
Er ikke for og klage. Men kan man ting er det lett. Nå har jeg sittet hær i to døgn og jobbet med denne siden så det er mulig jeg har sett meg helt blind. Skjønner det er i LAYOUT SETTINGS FOR LENGE SIDEN MEN JEG FINNER DET IKKE!!!!!!!!!!!! JEG ER MUSIKER OG JOBBER IKKE MED DETTE TIL DAGELIG. :huh:

Mer
23/05/2010 14:44 #4234 av Rune Rasmussen
Som sagt, om det er vanskelig finn noen som kan og orker å hjelpe med småting.

Ja du har sett deg blind, og skjønner feil, og gidder helle rikke gjøre som vi sier. Dette ligger i første valget under Konfigurasjon, ca. midt i valgene for Min butikk/My Store.

Ingen grunn til å begynne å rope her i forumet når du får vennlige råd som er ment å hjelpe deg på lang sikt, fremfor at vi hjelper deg med å pisse i buksa. Neste gang du vil rope i forumet, logg av og ta deg en tur ut i sola, før du skriver igjen - UTEN Å ROPE. ;)

• Alf Arne Hammer
  • Emneforfatter
  • Nybegynner
  • Nybegynner
Mer
23/05/2010 14:52 #4235 av Alf Arne Hammer
Takk skal du ha lette på helt feil sted :unsure: Har du fått PM jeg sendte til deg?

Mer
23/05/2010 16:55 #4236 av Rune Rasmussen
Beklager, har ikke sett PM. Har vist oppstått et problem i forhold til varsling i systemet, skal se på dette. Tryggeste er uansett å bruke e-post/kontaktskjema for viktige saker.

Ser på saken og sender deg en e-post i morgen.

Joomla horizontal logo light background en

WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo