Spørsmål rundt tilpasning av design (mal / template) og utforming (visning / layout).

kategori linkene

Mer
23/05/2010 13:17 #4231 av Alf Arne Hammer
Mulig jeg er blind men når har jeg lett og lett. Funnet ut mye annet jeg kan fikse men ikke hvor jeg fjerner selve antallet nr. :blush:

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
23/05/2010 13:46 #4232 av Hallstein Mårstøl
alarn skrev:

Takk er. Kanskje du også vet hvor jeg fjerner nr (antall) som står bak hver Kategorier link?

Jeg har aldri tenkt på at dette var mulig å gjøre i Zen Cart, så jeg satte i gang stoppeklokken for å se hvor lang tid jeg brukte på å finne ut om dette var mulig.
Resultat: Fra jeg logget meg på admin til jeg hadde sjekket ut dette live brukte jeg 24 sekunder..... ;)
Trikset? Startet på menyen oppe til venstre. Tiden antyder hvor langt nede på første kolonne denne funksjonen er.

Jeg er egentlig veldig enig med Rune i dette med å gjøre deg kjent med admin, for som jeg sa i en annen post til deg: Det er direkte latskap og ikke finne ut av dette selv :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
23/05/2010 14:14 #4233 av Alf Arne Hammer
Er ikke for og klage. Men kan man ting er det lett. Nå har jeg sittet hær i to døgn og jobbet med denne siden så det er mulig jeg har sett meg helt blind. Skjønner det er i LAYOUT SETTINGS FOR LENGE SIDEN MEN JEG FINNER DET IKKE!!!!!!!!!!!! JEG ER MUSIKER OG JOBBER IKKE MED DETTE TIL DAGELIG. :huh:

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
23/05/2010 14:44 #4234 av Rune Rasmussen
Som sagt, om det er vanskelig finn noen som kan og orker å hjelpe med småting.

Ja du har sett deg blind, og skjønner feil, og gidder helle rikke gjøre som vi sier. Dette ligger i første valget under Konfigurasjon, ca. midt i valgene for Min butikk/My Store.

Ingen grunn til å begynne å rope her i forumet når du får vennlige råd som er ment å hjelpe deg på lang sikt, fremfor at vi hjelper deg med å pisse i buksa. Neste gang du vil rope i forumet, logg av og ta deg en tur ut i sola, før du skriver igjen - UTEN Å ROPE. ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
23/05/2010 14:52 #4235 av Alf Arne Hammer
Takk skal du ha lette på helt feil sted :unsure: Har du fått PM jeg sendte til deg?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
23/05/2010 16:55 #4236 av Rune Rasmussen
Beklager, har ikke sett PM. Har vist oppstått et problem i forhold til varsling i systemet, skal se på dette. Tryggeste er uansett å bruke e-post/kontaktskjema for viktige saker.

Ser på saken og sender deg en e-post i morgen.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo