Spørsmål rundt tilpasning av design (mal / template) og utforming (visning / layout).

Hvordan legge til flere bilder av en vare?

Mer
03/10/2010 08:11 - 03/10/2010 08:12 #4536 av Ida Stiansen
Hvordan legge til flere bilder av en vare?

Hvordan kan jeg fjerne det lange bildet av himmel, rett under "Salgsmelding...."

Er det mulig å fjerne varegruppene som kommer rett under der igjen?
Ønsker en renest mulig side, og menyene/varegruppene kun til venstre i bokser.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
03/10/2010 08:43 #4539 av Rune Rasmussen
Vennligst les: www.zen-cart.no/forum/rules

Du har her flere spørsmål uten relevans til hverandre, samtidig som du har postet spørsmål som er relatert til annet du spør om m.h.t. design andre steder i forumet ( = kryssposting og rot! ). Og alt i alt er svaret det samme på alle disse, les dokumentasjon og guider - ikke spør om alle mulig elementære ting uten å ta deg tid til å forsøke å finne ut av de selv.

BRUK SØK; i forum, i Google, i dokumentasjon, på zen-cart.com
OG IKKE MINST; gjør deg kjent med konfigurasjonvalgene og menyene i administrasjonen. Du vil bare med det finne svar på veldig mange av dine spørsmål ... ;)

Når du har et spørsmål som ikke er besvart før får du gjerne poste det her, men vis oss at du forsøker å gjøre en egeninnsats først.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
03/10/2010 09:09 #4542 av Ida Stiansen
Takk for den......
Jeg har som sagt tidligere, lest alt jeg kan komme på å lese, men det er allikevel ikke alltid at jeg klarer å få med meg hvor de ulike elementene er.....
Jeg har sittet med dette siden mandag morgen., og lest både her og der.....

Men; beklager for rotete spørsmål. Skal ikke gjenta seg. :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
03/10/2010 09:37 #4544 av Rune Rasmussen
En annen grunn for å ikke poste flere saker i samme innlegg/emne er at noen kanskje vet svar på det ene, men gidder ikke svare når de ikke vet resten. ;)

1. Du sier ikke hvor du vil ha bildene, og hvordan du ønsker å administrere de ...
Zen Cart har innebygd automatisk system for ekstrabilder, som er dokumentert, svar finner man om man går inn på Tutorials/FAQ og søker etter 'Images': tutorials.zen-cart.com/index.php?article=58

2. "Besvart" i annen tråd, std. designendring som må læres først som sist. Finnes haugevis av dokumentasjon og guider om emnet.

3. Konfigurasjon -> Layout Settings (surprise surprise ;)) -> Categories-Tabs Menu ON/OFF (Også dette finnes i Tutorials/FAQ)
Følgende bruker(e) sa Takk: Ida Stiansen

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
04/10/2010 09:17 #4546 av Ida Stiansen

syntaxerror skrev:
1. Du sier ikke hvor du vil ha bildene, og hvordan du ønsker å administrere de ...
Zen Cart har innebygd automatisk system for ekstrabilder, som er dokumentert, svar finner man om man går inn på Tutorials/FAQ og søker etter 'Images': tutorials.zen-cart.com/index.php?article=58

1. Har gjort alt dette, men ser kun 1 bilde pr produkt allikevel. ;)

Jeg vil ha flere bilder i hver kategori, samt flere bilder på hver vare.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
04/10/2010 09:21 #4547 av Ida Stiansen

syntaxerror skrev:
3. Konfigurasjon -> Layout Settings (surprise surprise ;)) -> Categories-Tabs Menu ON/OFF (Også dette finnes i Tutorials/FAQ)


Takk. :)
Går så mye bedre når en vet HVA en ser etter, og vet HVA ting heter. ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo