- Mottatte takk 0
Hvordan legge til flere bilder av en vare?
- Ida Stiansen
- Emneforfatter
- Juniorbruker
Hvordan kan jeg fjerne det lange bildet av himmel, rett under "Salgsmelding...."
Er det mulig å fjerne varegruppene som kommer rett under der igjen?
Ønsker en renest mulig side, og menyene/varegruppene kun til venstre i bokser.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Du har her flere spørsmål uten relevans til hverandre, samtidig som du har postet spørsmål som er relatert til annet du spør om m.h.t. design andre steder i forumet ( = kryssposting og rot! ). Og alt i alt er svaret det samme på alle disse, les dokumentasjon og guider - ikke spør om alle mulig elementære ting uten å ta deg tid til å forsøke å finne ut av de selv.
BRUK SØK; i forum, i Google, i dokumentasjon, på zen-cart.com
OG IKKE MINST; gjør deg kjent med konfigurasjonvalgene og menyene i administrasjonen. Du vil bare med det finne svar på veldig mange av dine spørsmål ...
Når du har et spørsmål som ikke er besvart før får du gjerne poste det her, men vis oss at du forsøker å gjøre en egeninnsats først.
- Ida Stiansen
- Emneforfatter
- Juniorbruker
- Mottatte takk 0
Jeg har som sagt tidligere, lest alt jeg kan komme på å lese, men det er allikevel ikke alltid at jeg klarer å få med meg hvor de ulike elementene er.....
Jeg har sittet med dette siden mandag morgen., og lest både her og der.....
Men; beklager for rotete spørsmål. Skal ikke gjenta seg.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
1. Du sier ikke hvor du vil ha bildene, og hvordan du ønsker å administrere de ...
Zen Cart har innebygd automatisk system for ekstrabilder, som er dokumentert, svar finner man om man går inn på Tutorials/FAQ og søker etter 'Images': tutorials.zen-cart.com/index.php?article=58
2. "Besvart" i annen tråd, std. designendring som må læres først som sist. Finnes haugevis av dokumentasjon og guider om emnet.
3. Konfigurasjon -> Layout Settings (surprise surprise ) -> Categories-Tabs Menu ON/OFF (Også dette finnes i Tutorials/FAQ)
- Ida Stiansen
- Emneforfatter
- Juniorbruker
- Mottatte takk 0
syntaxerror skrev:
1. Du sier ikke hvor du vil ha bildene, og hvordan du ønsker å administrere de ...
Zen Cart har innebygd automatisk system for ekstrabilder, som er dokumentert, svar finner man om man går inn på Tutorials/FAQ og søker etter 'Images': tutorials.zen-cart.com/index.php?article=58
1. Har gjort alt dette, men ser kun 1 bilde pr produkt allikevel.
Jeg vil ha flere bilder i hver kategori, samt flere bilder på hver vare.
- Ida Stiansen
- Emneforfatter
- Juniorbruker
- Mottatte takk 0
syntaxerror skrev:
3. Konfigurasjon -> Layout Settings (surprise surprise ) -> Categories-Tabs Menu ON/OFF (Også dette finnes i Tutorials/FAQ)
Takk.
Går så mye bedre når en vet HVA en ser etter, og vet HVA ting heter.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.