- Mottatte takk 0
Spørsmål rundt tilpasning av design (mal / template) og utforming (visning / layout).
Ta vekk kategori i header
- Lars Lundanes
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
25/02/2011 17:20 #4854
av Lars Lundanes
Ta vekk kategori i header opprettet av Lars Lundanes
Hei!
Jeg finner ikke helt hvordan man kan ta vekk kategorimenyen under header/logo. Noen som vet hvordan man gjør det? Lurer også på hvordan man kan få flere linker i menyen helt øverst og hvordan man kan endre og slette de ekstra infosidene som følger med.
Håper på svar!
Siden jeg skal gjøre endringer på er denne: www.2care4you.no/
Jeg finner ikke helt hvordan man kan ta vekk kategorimenyen under header/logo. Noen som vet hvordan man gjør det? Lurer også på hvordan man kan få flere linker i menyen helt øverst og hvordan man kan endre og slette de ekstra infosidene som følger med.
Håper på svar!
Siden jeg skal gjøre endringer på er denne: www.2care4you.no/
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Lars Lundanes
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
25/02/2011 18:36 #4855
av Lars Lundanes
Besvart av Lars Lundanes i emne Sv: Ta vekk kategori i header
Jeg fant det med kategorimenyen noen poster lenger ned. Beklager det, men har fortsatt ikke funnet de to andre spørsmålene. Noen som vet noe?
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
25/02/2011 18:59 #4856
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: Ta vekk kategori i header
Se dokumentasjon først som sist, f.eks del for hva alle nybegynnere behøver å vite
tutorials.zen-cart.com/index.php?category=16
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.