- Mottatte takk 0
Spørsmål rundt tilpasning av design (mal / template) og utforming (visning / layout).
Endre plassering av sidebokser
- Øystein Kiland
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
14/03/2011 23:15 #4881
av Øystein Kiland
Endre plassering av sidebokser opprettet av Øystein Kiland
Jeg har lett litt etter hvordan jeg endrer plassering av sideboksene mine, men får det ikke til. Kan dette gjøres i administrator siden?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
15/03/2011 19:05 - 15/03/2011 19:06 #4882
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: Endre plassering av sidebokser
Det finnes faktisk en guide for det også allerede:
tutorials.zen-cart.com/index.php?article=48
:)
- Øystein Kiland
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
15/03/2011 21:32 #4883
av Øystein Kiland
Besvart av Øystein Kiland i emne Sv: Endre plassering av sidebokser
Når jeg går inn på verktøy -> sidebokser, så velger jeg boksene jeg har på min høyre side til enkel kolonnesortering 1,2,3,4 osv men legger seg ikke i den rekkefølgen.
Noen andre tips?
Takk for rask svar forresten
Noen andre tips?
Takk for rask svar forresten
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
16/03/2011 06:45 #4884
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: Endre plassering av sidebokser
Da mellomlagres enten din side, slik at det tar en tid før du ser endringene. Eller du bruker en mal hvor en eller flere bokser er kodet inn med fast plassering.
Hvorfor det ikke virker for deg, om du har gjort som beskrevet og dobbelsjekket endring, vil ingen kunne si noe om hvorfor uten mer informasjon eller tilgang.
Hvorfor det ikke virker for deg, om du har gjort som beskrevet og dobbelsjekket endring, vil ingen kunne si noe om hvorfor uten mer informasjon eller tilgang.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.