- Mottatte takk 0
Spørsmål rundt tilpasning av design (mal / template) og utforming (visning / layout).
Footer er borte?
- Monica Jervan
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
13/06/2011 07:01 #5047
av Monica Jervan
Footer er borte? opprettet av Monica Jervan
Hei!
Har prøvd å aktivere footer via panelet, satt til 1. Prøvd alle tre alternativene der, i Ez pages, og index listing.
footer.php ligger i includes/ min template under common(trorjeg)(dvs.samme sted som footer ligger i den opprinnelige templaten).
Hvorfor får jeg ikke aktivert footeren? Har prøvd alt..
Takker for svar.
www.cavainterior.no/nettbutikk
Har prøvd å aktivere footer via panelet, satt til 1. Prøvd alle tre alternativene der, i Ez pages, og index listing.
footer.php ligger i includes/ min template under common(trorjeg)(dvs.samme sted som footer ligger i den opprinnelige templaten).
Hvorfor får jeg ikke aktivert footeren? Har prøvd alt..
Takker for svar.
www.cavainterior.no/nettbutikk
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
13/06/2011 09:24 - 13/06/2011 09:25 #5048
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: Footer er borte?
Kunne du være mer spesifikk på hva du har gjort?
Hva skal du vise i bunnen?
Ser forøvrig ut som du har redigert en fil, og fått feil i kode ...
Hva skal du vise i bunnen?
Ser forøvrig ut som du har redigert en fil, og fått feil i kode ...
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.