Spørsmål rundt tilpasning av design (mal / template) og utforming (visning / layout).

Template header

Mer
22/06/2011 20:25 #5060 av Anders Jørgensen
Hei

Ny bruker her! Utrolig bra side har lært veldig mye så langt, men nå står jeg fast etter mye knot :dry:

Ville skifte ut orginal templaten og fant denne www.zencarttemplates.info/templates.html

Lastet den opp slik det sto jeg skulle, men så fort at noe var galt med topp menyen. Bildet sier mer enn 1000 ord:

imageshack.us/photo/my-images/829/problemp.jpg/

1, spørsmål er hvorfor legger ting seg under å ikke inne i selve feltet?

2, hvorfor er alt understreket? f.eks TOP_MENY_VIEW_CART
greide selv å finne ut hvordan jeg skulle oversette det til norsk, men slet med å lage mellomrom uten at hele siden ble blank. Googla litt å fant ut at man kunne legge ved en " $nbsp; " for å få mellomrom, men siden ble fortsatt blank.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
23/06/2011 08:54 #5062 av Rune Rasmussen
Legger seg under fordi det blir for trangt der det skal, sannsynligvis relatert til 2 - tekst som ikke er oversatt/mangler definasjon i språkfil. Sjekk opp mot engelsk som følger med designet.

Siden blir blank fordi du har en feil i fila du har redigert: tutorials.zen-cart.com/index.php?article=82

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
23/06/2011 13:54 #5063 av Anders Jørgensen
Tusen takk :) gikk inn i språk mappen under includes/languages og kopierte filene det sto engelsk på. Skiftet navn på disse til norwegian så ordnet alle feil seg selv.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo