- Mottatte takk 0
Spørsmål rundt tilpasning av design (mal / template) og utforming (visning / layout).
Template header
- Anders Jørgensen
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
22/06/2011 20:25 #5060
av Anders Jørgensen
Template header opprettet av Anders Jørgensen
Hei
Ny bruker her! Utrolig bra side har lært veldig mye så langt, men nå står jeg fast etter mye knot :dry:
Ville skifte ut orginal templaten og fant denne www.zencarttemplates.info/templates.html
Lastet den opp slik det sto jeg skulle, men så fort at noe var galt med topp menyen. Bildet sier mer enn 1000 ord:
imageshack.us/photo/my-images/829/problemp.jpg/
1, spørsmål er hvorfor legger ting seg under å ikke inne i selve feltet?
2, hvorfor er alt understreket? f.eks TOP_MENY_VIEW_CART
greide selv å finne ut hvordan jeg skulle oversette det til norsk, men slet med å lage mellomrom uten at hele siden ble blank. Googla litt å fant ut at man kunne legge ved en " $nbsp; " for å få mellomrom, men siden ble fortsatt blank.
Ny bruker her! Utrolig bra side har lært veldig mye så langt, men nå står jeg fast etter mye knot :dry:
Ville skifte ut orginal templaten og fant denne www.zencarttemplates.info/templates.html
Lastet den opp slik det sto jeg skulle, men så fort at noe var galt med topp menyen. Bildet sier mer enn 1000 ord:
imageshack.us/photo/my-images/829/problemp.jpg/
1, spørsmål er hvorfor legger ting seg under å ikke inne i selve feltet?
2, hvorfor er alt understreket? f.eks TOP_MENY_VIEW_CART
greide selv å finne ut hvordan jeg skulle oversette det til norsk, men slet med å lage mellomrom uten at hele siden ble blank. Googla litt å fant ut at man kunne legge ved en " $nbsp; " for å få mellomrom, men siden ble fortsatt blank.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
23/06/2011 08:54 #5062
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: Template header
Legger seg under fordi det blir for trangt der det skal, sannsynligvis relatert til 2 - tekst som ikke er oversatt/mangler definasjon i språkfil. Sjekk opp mot engelsk som følger med designet.
Siden blir blank fordi du har en feil i fila du har redigert: tutorials.zen-cart.com/index.php?article=82
Siden blir blank fordi du har en feil i fila du har redigert: tutorials.zen-cart.com/index.php?article=82
- Anders Jørgensen
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
23/06/2011 13:54 #5063
av Anders Jørgensen
Besvart av Anders Jørgensen i emne Sv: Template header
Tusen takk gikk inn i språk mappen under includes/languages og kopierte filene det sto engelsk på. Skiftet navn på disse til norwegian så ordnet alle feil seg selv.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.