- Mottatte takk 0
Spørsmål rundt tilpasning av design (mal / template) og utforming (visning / layout).
Endre på logo pakkesedel
- Anita Struik Waldeland
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
01/11/2011 11:41 #5196
av Anita Struik Waldeland
Endre på logo pakkesedel opprettet av Anita Struik Waldeland
Hei,
Har nå prøvt å endre på logo på pakkesedel, men får det ikke til. Jeg har fjernet logo.gif fra /admin/images og lagt til min egen logo.gif. Lastet det opp, men jeg får det ikke fram på pakkesedelen. Er det noko annet jeg må gjøre som jeg ikke vet om? Ja, jeg har opdatert siden
mvh, Anita
Har nå prøvt å endre på logo på pakkesedel, men får det ikke til. Jeg har fjernet logo.gif fra /admin/images og lagt til min egen logo.gif. Lastet det opp, men jeg får det ikke fram på pakkesedelen. Er det noko annet jeg må gjøre som jeg ikke vet om? Ja, jeg har opdatert siden
mvh, Anita
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
17/09/2012 21:43 #5467
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Endre på logo pakkesedel
Nei det er ikke noe annet. Har du gjort det du sier skal det virke, med mindre du har endringer på fil for pakkseddel som henter annet bilde et annet sted.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.