- Mottatte takk 0
Diverse moduler og tilpasninger ("hacks") som ikke passer inn i andre kategorier.
extra description files mod 1
- Tor Andre Vikki
- Emneforfatter
- Nybegynner
-
Less
Mer
02/10/2010 18:43 #4533
av Tor Andre Vikki
extra description files mod 1 opprettet av Tor Andre Vikki
Noen som har vært borte i extra description files mod 1? En modul som legger til tre upload felter i beskrivelsen slik at man kan laste opp feks PDF eller liknende. Alt er som det skal, men jeg trodde da filen ville legge seg som en link i beskrivelsen, men den gang ei.
Finner ikke ut hvordan denne funker. Har brukt nesten en dag på å lete opp en løsning på dette, men til ingen nytte. Finnes det noen tips der ute?
Jeg bruker siste versjon av zen-cart.
Finner ikke ut hvordan denne funker. Har brukt nesten en dag på å lete opp en løsning på dette, men til ingen nytte. Finnes det noen tips der ute?
Jeg bruker siste versjon av zen-cart.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
-
- Administrator
-
- Hekta på åpen kildekode ...
02/10/2010 19:07 #4534
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: extra description files mod 1
Du bruker altså Zen Cart 1.3.9g, og bruker denne utvidelsen for 1.3.8:
www.zen-cart.com/index.php?main_page=pro...nfo&products_id=1129
Har du da oppdatert den til ZC 1.3.9 kode, eller bare blindt overskrevet kjernefilene?
Har du også overskrevet, eller tilpasset designfilene?
Har du da oppdatert den til ZC 1.3.9 kode, eller bare blindt overskrevet kjernefilene?
3. Copy everything from "zencart" directory, directly to your main Zen Cart directory (change "YOUR_TEMPLATE" folder name in zencart/includes/templates to yours).
Har du også overskrevet, eller tilpasset designfilene?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.