Diverse moduler og tilpasninger ("hacks") som ikke passer inn i andre kategorier.

Related Products

  • Karin Espevig
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
04/04/2011 10:07 #4933 av Karin Espevig
Related Products opprettet av Karin Espevig
Noen som har vært borti en add-on som heter "Related Products" (link: www.zencart.com/index.phpmain_page=produ...nfo&products_id=1557 )? Har forsøkt å installere denne, men siste del består i å

"copy the below code to your tpl_product_info_default.php file which is located in includes/templates/YOUR_TEMPLATE/templates/ (YOUR_TEMPLATE is your template name) or includes/templates/template_default/templates/ to the location you want the related products to display.

<?php require($template->get_template_dir('tpl_modules_related_products.php', DIR_WS_TEMPLATE, $current_page_base,'templates'). '/' . 'tpl_modules_related_products.php');?>
"

Så vidt jeg kan se, har jeg ikke en fil som heter tpl_product_info_default.php. Kan jeg bruke en annen fil? Siden det faktisk er to muligheter for hvor denne filen kan ligge? Hvilken fil skal jeg da plassere denne koden i, og må jeg da gjøre noen andre endringer også?
Eller finnes det kanskje en mye enklere måte å løse problemet med "relaterte produkter" boksen på?

På forhånd - takker så mye for svar!

Mvh
Forvirret Karin

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
04/04/2011 14:54 #4934 av Rune Rasmussen
Må være en skrivefeil der ... filen du leter heter nok helt sikkert tpl_product_info_display.php :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Karin Espevig
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
08/04/2011 08:29 #4949 av Karin Espevig
Besvart av Karin Espevig i emne Sv: Related Products
Tusen takk! Den filen har jeg:)

Dette funket faktisk veldig fint, men lurer på om det går an å legge den teksten inn et annet sted for å få "Related Products" til å komme opp i høyre sidebar istedenfor nedrest på siden?

Mvh Karin

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo