- Mottatte takk 0
Diverse moduler og tilpasninger ("hacks") som ikke passer inn i andre kategorier.
Får ikke Easy Populate til å fungere ..
- Per Aarseth
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
02/08/2011 21:34 #5088
av Per Aarseth
Får ikke Easy Populate til å fungere .. opprettet av Per Aarseth
Installerer som beskrevet og modulen genererer en fil i temp-dir som er en dump fra nettbutikken. (Hadde ikke reg. noen produkter da).
Reg. så et produkt med all nødvendig info. som er plasser i riktig kategori. Så skal jeg eksportere en fil jeg skal bruke som " mal" for import av produkter. Men når jeg velger: Create Complete tab-delimited .txt file in temp dir, blir jeg logget av. etter innlogging finner jeg heller ikke den filen jeg skulle ha generert.
Jeg bruker:
Zen Cart ver. 1.3.9.h (Nyinstallasjon)
EP ver. 1.2.5.4
Noen forslag ?
Reg. så et produkt med all nødvendig info. som er plasser i riktig kategori. Så skal jeg eksportere en fil jeg skal bruke som " mal" for import av produkter. Men når jeg velger: Create Complete tab-delimited .txt file in temp dir, blir jeg logget av. etter innlogging finner jeg heller ikke den filen jeg skulle ha generert.
Jeg bruker:
Zen Cart ver. 1.3.9.h (Nyinstallasjon)
EP ver. 1.2.5.4
Noen forslag ?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
12/08/2011 12:26 #5098
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: Får ikke Easy Populate til å fungere ..
Fra instruksen:
IMPORTANT!!!
** your temp folder must have owner permissions to read/write/execute (chmod 700) for EP to work.
EP now adjusts this for you (unless you have a windows server - ask your host to adjust permissions on this folder for the IIS web server)
- Per Aarseth
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
12/08/2011 12:32 #5100
av Per Aarseth
Besvart av Per Aarseth i emne Sv: Får ikke Easy Populate til å fungere ..
Glemte å si at jeg kjører dette lokalt med EasyPHP, og har ikke muligheter til å sette CHMOD. Bør jeg teste dette på en webserver ?
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
12/08/2011 13:05 - 12/08/2011 13:06 #5102
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: Får ikke Easy Populate til å fungere ..
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.