Merk! Rene egenreklamerende innlegg for seg selv, eller eventuelt leverandør, vil bli slettet uten forutgående varsel.

Konge!!!

  • Børre Næss
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
19/10/2007 20:59 #1297 av Børre Næss
Konge!!! opprettet av Børre Næss
Takk for et utrolig bra program, som knuser ALLE konkurrenter, vel, i den grad det har noen konkurrenter, ikke på pris ihvertfall. Ingen over, ingen ved siden!
I løpet av de 4 årene jeg har hatt nettbutikk, har jeg sikkert prøvd 30 forskjellige nettbutikk programmer, som har kostet fra 1000,-. og helt opp til over 10000,-. før jeg kom over Zen cart. Det tok meg ikke lenger tid å lære Zen cart, enn f. eks. det usannsynlig dårlige nettbutikk programmet til Mamut, som skulle være så bra. Zen cart må være det aller enkleste, kraftigste og mest fleksible programmet som er laget.
Hvis noen har lyst til å beskue verket mitt, finner dere det på www.passionart.no . kom gjerne med tilbakemeldinger.
Jeg regner med at det stort sett er \"voksne\" folk her, som tåler å se sidens innhold.;)

En stor takk til dere som driver prosjektet videre.

mvh

Børre

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
20/10/2007 10:06 #1298 av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Konge!!!
Siden vises ikke så bra i Mozilla/Firefox da, så det bør du kanskje få rettet opp siden vi er såpass mange som bruker dette daglig. IE blir mer og mer bare noe man sjekker om sidene vises riktig i, siden IE er såpass sær som den er. :)

Men nå vises faktisk ikke siden din riktig i IE 6 heller, sannsynligvis p.g.a. at du har avvikende bredde på deler av siden i stilarket.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Børre Næss
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
20/10/2007 10:22 #1299 av Børre Næss
Besvart av Børre Næss i emne Sv:Konge!!!
Hallo!

Takk for tilbakemeldingen, men her er det ting jeg ikke forstår. Jeg bruker en linux maskin med Firefox når jeg jobber med siden, der vises den perfekt, jeg har også en bærbar med Vista som jeg har både IE7 og Firefox på, også der er det helt perfekt. Men etter tilbakemeldingen din prøvde jeg en eldre bærbar med XP og Firefox, da kom boksene på høyre side helt ut av bildet, fatter ikke hvorfor, men det kan se ut som problemet oppstår lokalt på noen maskiner, har du noe tips som kan løse dette?

Mvh

Børre:S

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Børre Næss
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
20/10/2007 12:15 #1300 av Børre Næss
Besvart av Børre Næss i emne Sv:Konge!!!
Hei igjen!

Nå tror jeg det skal være bra, jeg er meget takknemlig for tilbakemeldinger.

Mvh

Børre:)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
20/10/2007 16:16 #1302 av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Konge!!!
Nå ser det bra ut ja,
at det var forskjell fra maskin til maskin kan ha vært relatert til skjermoppløsning.

Bruker selv også Firefox og IE på Ubuntu Linux , og sjekker i 1024x768 piksler - siden flertallet ennå bruker denne oppløsningen.

Forresten mye fint til fruen i denne butikken ... ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Børre Næss
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
20/10/2007 16:58 #1304 av Børre Næss
Besvart av Børre Næss i emne Sv:Konge!!!
Hei!

Takk for tilbakemeldingen. Jeg synes også det begynner å hjelpe nå. Nå er det kun den kreative delen av hjernen til meg som lager siden, som må stimuleres, teknikken på programmet er ihvertfall helt \"spitzen klasse\". Bare metatag funksjonen er jo mer verdt enn hele mamut pakka til sammen. På bare litt over 1 uke etter jeg publiserte siden for første gang, begynnte vi å komme på første siden hos Google, med mange av våre produkter.Hvis vi ser bort fra Adword, som vi også har, men som koster penger. Etter 3 års drift med andre programmer, klarte vi aldri bedre enn side 3.
Hvis du finner noe du har lyst på til kona, gir jeg deg 50% rabatt, uansett produkter, som takk for et gedigent program og hyggelig tilbakemeldinger.:)

Mvh

Børre

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo