Merk! Rene egenreklamerende innlegg for seg selv, eller eventuelt leverandør, vil bli slettet uten forutgående varsel.
Min nye nettbutikk for slips i høy kvalitet tie.no
- Stian Larsen
- Emneforfatter
- Juniorbruker
Less
Mer
- Bjarne Grøseth
- Juniorbruker
Less
Mer
- Mottatte takk 0
24/11/2009 23:09 #3759
av Bjarne Grøseth
Besvart av Bjarne Grøseth i emne Sv:Min nye nettbutikk for slips i høy kvalitet tie.no
Fine priser du hadde!
Men hva med å bytte ut til en litt mer "stilig" template? Sjekk templatemonster.com for eksempel. KOster ikke mange hundrelappene før du har en fet design på siden din.
Men hva med å bytte ut til en litt mer "stilig" template? Sjekk templatemonster.com for eksempel. KOster ikke mange hundrelappene før du har en fet design på siden din.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Stian Larsen
- Emneforfatter
- Juniorbruker
25/11/2009 14:10 #3766
av Stian Larsen
Besvart av Stian Larsen i emne Sv:Min nye nettbutikk for slips i høy kvalitet tie.no
Jeg har sett en del på det, men jeg hvordan template kan jeg ha til en nettbutikk for slips?
Må jeg i tilegg ha en grafisk designer til å lage bilde og slikt?
Blir ikke dette meget dyrt?
Må jeg i tilegg ha en grafisk designer til å lage bilde og slikt?
Blir ikke dette meget dyrt?
- Grethe C Nordheim
- Seniorbruker
- Sans for design og teknikk
Less
Mer
- Mottatte takk 3
25/11/2009 17:33 #3768
av Grethe C Nordheim
Besvart av Grethe C Nordheim i emne Sv:Min nye nettbutikk for slips i høy kvalitet tie.no
Jeg har sett på butikken din og synes den er helt fin jeg Men jeg tenker som så at du henvender deg til menn som liker litt stil. Dermed er et rent design noe som absolutt er en fordel. Det har du allerede. På templatemonster kosta det 140$ for en template. Det er vel egentlig ikke dyrt, men spørsmålet da bør heller bli om det er regningssvarende. Det er det kun du som vet.
- Stian Larsen
- Emneforfatter
- Juniorbruker
26/11/2009 17:27 #3772
av Stian Larsen
Besvart av Stian Larsen i emne Sv:Min nye nettbutikk for slips i høy kvalitet tie.no
Det er vel ikke akkurat det ennå
Bør nok vente litt med å gjøre så store endringer på siden tenker jeg.
Men takk for tilbakemeldinger det er helt topp.
Bør nok vente litt med å gjøre så store endringer på siden tenker jeg.
Men takk for tilbakemeldinger det er helt topp.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.